Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@06:16:32 GMT

فرماندار جدید شهرستان قزوین معارفه شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۸۴۱۵

فرماندار جدید شهرستان قزوین معارفه شد

قزوین – ایرنا – محمد شفیعی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان به عنوان فرماندار شهرستان قزوین معارفه شد و از زحمات سید علی موسوی در این سمت تکریم به عمل آمد.

به گزارش ایرنا در این مراسم عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین،داود محمدی، سیده حمیده زرآبادی و بهمن طاهرخانی نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی،محمد قاسمی دادستان قزوین،فرماندهان نیروی انتظامی و نظامی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



***دارایی فرماندار شهرستان قزوین پیش از آغاز به کار بررسی شود
فرماندار جدید شهرستان قزوین در این مراسم گفت: براساس اصل 133 قانون اساسی باید دارایی مدیران بررسی شود و در همین راستا لیست اموال خود،همسر و فرزندان خودم را به دادگستری استان تحویل می دهم تا با طیب خاطر برای خدمت رسانی به مردم دوندگی داشته باشم.
وی افزود:دولت تدبیر و امید جزو اولین دولت ها در اجرای این اصل بود که این موضوع برای برخی از مسئولان اجرا شد و امیدواریم برای سایر مسئولان کشوری نیز اجرای این اصل را شاهد باشیم.
این مسئول با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری افزود: هم اینک 6 ماه از زمان حضور ما در شهرستان گذشته و شناخت لازم برای مدیریت مطلوب انتخابات به دست آمده است.
شفیعی افزود: تیم های لازم در این زمینه چیده شده است تا انتخابات سالم و با شکوه برگزار شده و با حضور اندیشه ورزان مختلف در حوزه های مختلف عمرانی، اقتصادی و سیاسی به ویژه نشاط اجتماعی حرکت رو به جلو و بدون ایستایی داشته باشیم.
فرماندار قزوین با تاکید بر هویت اصلی فرمانداری شهرستان قزوین از مدیران استان درخواست کرد این هویت را تقویت کنند و بیشتر هوای آن را داشته باشند.
شفیعی افزود: بیش از 750 شعبه اخذ رای معادل بیش از دو سوم شعبات اخذ رای در استان قزوین و 12 هزار مجری انتخابات در یک روز در شهرستان قزوین حضور دارند و ریل گذاری، مدیریت و تعیین خط مشی و سیاست گذاری آنها همراهی و همکاری همه دستگاه ها را می طلبد.
وی با بیان اینکه باید شهرستان قزوین را به درجه عالی و متعالی خود برسانیم،افزود:قطعا پا به پای مردم بودن و دغدغه آنها را داشتن در جامعه آرامش ایجاد می کند و اجازه کار کردن را به مدیران در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم های دشمنان خواهد داد.
6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتصاب معارفه قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل

فرماندار اردل از کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در حاشیه رودخانه بالد خبر داد.

یعقوب شکوهی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با حضور اعضای شورای تأمین در محل حادثه، جسد مربوط به مردی حدود ۴۵ ساله با دستان بسته در حاشیه رودخانه بالد با هویت نامشخص پیدا شد که پس از بررسی‌های لازم و گزارش قاضی، به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

وی افزود: جسد کشف شده با دست و پای بسته بود و تاکنون هویت این فرد مشخص نشده است، طبق بررسی، جسد فردی غرق شده در آب، با دست و پای بسته و پارچه و چسب بر دهان، در این رودخانه پیدا شد.

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اینکه هویت این مرد ۴۵ ساله نامعلوم است، خاطرنشان کرد: جسد برای انجام آزمایش‌ها به پزشکی قانونی شهرکرد منتقل شد، این جسد دو هفته در آب بوده است.

کد خبر 750851

دیگر خبرها

  • ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات میزبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است