Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-30@01:18:37 GMT

دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو در آمل

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۸۶۱۳

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی اعضای یک باند سه نفره سرقت خودرو را شناسایی و دستگیر کردند. به گزارش بلاغ، نعمت الله آزادی در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام خبر دستگیری سارقان خودرو در آمل خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و موتور در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی اعضای یک باند سه نفره سرقت خودرو را شناسایی و مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.


فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به اینکه ماموران با هماهنگی مرجع قضائی و پس از شناسایی مخفیگاه متهمان در یک اقدام عملیاتی و غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند، متذکر شد: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به سرقت 5 دستگاه خودرو و موتورسیکلت در این شهرستان اقرار کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: از متهمان مقادیر قابل توجهی اقلام و قطعات خودرو و همچنین وسائط نقلیه مسروقه به صورت اوراق شده شد و تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: مبارزه با جرایم به ویژه سرقت همواره در دستور کار پلیس بوده و در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم کرد.  

وی در ادامه گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته و در اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ سهرابی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان معترف شدند.

فرمانده انتظامی خرمشهر تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر