Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک سابق شیاطین سرخ عنوان کرد که فرگوسن پیش از بازی با چلسی در جام خیریه، با دیدن مدل موهای جدیدش، او را مجبور به تراشیدن موهایش کرده است.

طرفداری - دیوید بکام هافبک سابق شیاطین سرخ، عنوان کرد که سر الکس فرگوسن قبل از بازی با چلسی در جام خیریه فصل 2000-2001 در ورزشگاه ومبلی، او را مجبور کرده است که موهای خود را در رختکن تیم بتراشد و در این مورد به طور جدی به او هشدار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش skysports، بکام عنوان کرد که در آن زمان از نشان دادن مدل جدید سرخپوستی یا "موهاک" موهایش، به سر الکس فرگوسن می ترسید و به همین دلیل در جریان آماده سازی و تمرینات برای بازی مقابل چلسی در جام خیریه، کلاه بر سر می کرد تا سر الکس موهایش را نبیند. با این حال، فرگوسن پیش از بازی، مدل موی جدید کاپیتان سابق تیم ملی انگلستان را در رختکن ورزشگاه ومبلی دیده و او را مجبوره کرده است که قبل از ورود به زمین بازی، موهایش را از ته بتراشد. ستاره سابق شیاطین سرخ در گفت و گویی با Otro، عنوان کرد:

من در رختکن حضور داشتم و سرالکس مدل موهای مرا ندیده بود، چرا که من حتی از نشان دادن موهایم به او می ترسیدم. من یک روز قبل از مسابقه، در تمرینات تیم کلاه بر سر داشتم و با همان کلاه تمرین کردم و به هتل برگشتم. در هنگام صرف شام و ناهار و صبحانه و در داخل اتوبوسی که ما را به ورزشگاه ومبلی می برد نیز، کلاهم را بر سر داشتم. سپس وقتی که برای بازی آماده می شدم، کلاه را از سرم برداشتم. او مدل موهایم را دید و به من گفت: "برو و موهایت را بتراش". من خنده ام گرفت اما او با چهره ای جدی گفت: "من کاملا جدی هستم. برو موهایت را بتراش."، بنابراین چاره ای نبود و من مجبور بودم که یک جفت تیغ پیدا کنم و موهایم را در دست شویی ورزشگاه ومبلی، از ته بتراشم. همیشه حرف حرف مربی بود. 

چلسی در آن بازی با نتیجه 2 بر 0 در مقابل شیاطین سرخ پیروز شد اما دیوید بکام، چندی بعد و در انتهای فصل، در بازی های ملی توانست از مدل سرخپوستی موهایش، رونمایی کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۹۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت مقام سابق موساد از «زیرساخت باور نکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران»

به گزارش جام جم آنلاین، رئیس سابق بخش جنگ اقتصادی در سازمان جاسوسی موساد افزود: طی سال‌های متمادی با هماهنگی قاسم سلیمانی، ایرانی‌ها زیرساختی باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ ها و انتقال پول به سراسر دنیا ایجاد کردند.

وی ادامه داد: تحریم‌ها علیه ایران تا اندازه زیادی بی‌اثر بوده‌اند زیرا آنها تنها اعلام شده‌ و هرگز اجرا نشده‌اند. 

لووی اضافه کرد: بسیاری از کشورها در دنیا احساسشان این بود که تحریم‌های آمریکا انگیزه‌های سیاسی دارند.در صدر آنها کشورهای اروپایی قرار داشتند که احساسشان این بود که آنها بابت تجارت با ایران تحت فشارهای شدید قرار می‌گیرند و حتی مجازات می‌شوند در حالی که آمریکا هیچ تحریمی علیه برخی کشورهای دیگر مانند قطر که در آنجا منافع دارد اعمال نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • پیروزی 5 بر 0 آرسنال مقابل چلسی به روایت کارتون / فیلم
  • روایت مقام سابق موساد از «زیرساخت باور نکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران»
  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • در رختکن محو صحبت‌های مسی می‌شدم
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد