Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@02:29:42 GMT

بیمارستان 530 تختخوابی بندرعباس پیش از پایان سال تکمیل شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۹۶۸۵

بیمارستان 530 تختخوابی بندرعباس پیش از پایان سال تکمیل شود

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان با تاکید بر تلاش هر چه بیشتر در جهت تسریع در بهره برداری از طرح های درمانی استان، گفت: یکی از این طرح ها ، بیمارستان 530 تختخوابی بندرعباس است که باید پیش از پایان سال تکمیل، تجهیز و با نیروی انسانی مشخص آماده بهره برداری شود.

به گزارش ایرنا، فریدون همتی عصر پنجشنبه در نشست بررسی و پیگیری روند اجرایی طرح های درمانی هرمزگان اظهار داشت: باید عملیات اجرایی پروژه بیمارستان شریعتی بندرعباس نیز سرعت بیشتری بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همتی بر تسریع در روند عملیات اجرایی احداث مرکز درمانی مورد تعهد نفت ستاره خلیج فارس تاکید کرد و گفت: باید روند پیشرفت پروژه های درمانی استان به صورت روزانه بررسی و کنترل شود و در این راستا هیچ تعللی پذیرفتنی نیست.
به گزارش ایرنا، عملیات ساخت بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس از سال 95 آغاز شده و در سفر اسفندماه سال 96 هیات دولت به هرمزگان 180 میلیارد تومان برای ساخت و تکمیل این بیمارستان اختصاص یافت.
عملیات ساخت بیمارستان 264 تختخوابی نفت ستاره خلیج فارس از مردادماه پارسال آغاز شده است.
بیمارستان این پالایشگاه با زیربنای نهایی 26 هزار و 500 مترمربع در محوطه‌ ساختمان اصلی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس در حال ساخت است.
این بیمارستان با احتساب زیرزمین دارای هفت طبقه شامل بخش های آی سی یو، سی سی یو، آزمایشگاه فیزیولوژی(پاراکلینیک قلب، مغز و اعصاب، ریه)، فیزیوتراپی، 10 اتاق عمل، داروخانه، سالن اجتماعات و بخش آموزشی با 350 صندلی است.
بخش اندوسکوپی، تصویربرداری ،168 تخت بستری در هفت بخش 24 تختخوابی، 70 تخت مراقبت ویژه و مراقبت ویژه متوسط و 36 تخت بستری بخش ایزوله، تاسیسات، تصویربرداری، امحاء زباله، انبار مرکزی، رختشوخانه، استریل مرکزی، آشپزخانه، غذاخوری و رختکن مرکزی کارکنان از دیگر بخش های این بیمارستان است.
7198/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بيمارستان بهداشت و درمان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۹۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تاکید بر نیاز جدی خوزستان به بیمارستان ویژه چشم گفت: بار بالای مراجعات و کمبود فضای فیزیکی موجب شده است علی‌رغم ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی، شاهد نارضایتی و گاه مراجعه به سایر استان‌ها برای درمان باشیم.

محمدحسین سرمست اظهار کرد: در حال حاضر روزانه حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی (ره) مراجعه می‌کنند و بیش از ۳۰ عمل جراحی نیز در اتاق‌های عمل چشم این مرکز درمانی انجام می‌شود.

سرمست گفت: در همین راستا و با توجه به وجود ظرفیت‌های درمانی در اهواز، از جمله بیمارستان طالقانی قدیم اهواز، در حال پیگیری هستیم که حضور امروز دادستان مرکز خوزستان نیز به همین منظور است.

دیگر خبرها

  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها