Web Analytics Made Easy - Statcounter

بالاخره تکلیف نیمکت تیم ملی هم روشن شد و مارک ویلموتس بلژیکی جای کارلوس کی‌روش را گرفت. امیدواریم او هم آن قدر موفق باشد که مثل کی‌روش ۸سال در ایران بماند. بعد از نهایی‌شدن توافق، چند نکته متفاوت در مورد ویلموتس می‌تواند وجود داشته باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، برخلاف کارلوس کی‌روش که اصالت موزامبیکی داشت و پرتغالی شناخته می‌شد، ویلموتس اصالتا هم بلژیکی است؛ بنابراین از همین حالا یک سلاح مهم از کف دشمنان او رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی منتقدان کی‌روش به او لقب «دلال موزامبیکی» داده بودند، اما بعید است از عبارت «دلال بلژیکی» استقبال شود. زیاد آهنگ ندارد!

با تعیین تکلیف سرمربی جدید تیم ملی انتظار می‌رود روند مصاحبه‌های آتشین کارلوس کی‌روش علیه فدراسیون فوتبال ایران هم به پایان برسد. بنده خدا طاقت نداشت مربی دیگری را روی صندلی خودش ببیند و بس که ایران را دوست داشت، به آب و آتش زد که نیمکت تیم ملی به غریبه‌ها نرسد، اما نشد که نشد. کم مانده بود طرف در بیانیه‌اش بنویسد در ایران نان هم برای خوردن پیدا نمی‌شود. آنجا نروید.

ما که چشم‌مان آب نمی‌خورد، اما کاش حداقل توانسته باشیم ویلموتس را قانع کنیم که مالیاتش را خودش بدهد. در مورد کی‌روش و برانکو و یک دو جین مربی خارجی و داخلی دیگر که نتوانستیم به این التزام جهانی وفادار بمانیم، اما کاش این بار خرق عادت کرده باشیم. باور کنید اگر طرف خارجی را به دادن مالیات ملزم کنیم، شأن کشور و قوانین خودمان را بالا برده‌ایم.

خوب است همین اول کاری یک نفر ویلموتس را کنار بکشد و در گوشش بگوید: «داداش لباس کار بپوش، نه لباس جنگ!» کاش به او بگویند در ۸سال گذشته از صدقه‌سری کی‌روش آن قدر در فوتبال ایران دعوا داشته‌ایم که دیگر حال‌مان دارد به هم می‌خورد. کاش به او بگویند عزل و نصب سرپرست و دبیر کل فدراسیون و مدیر ورزشگاه آزادی در حوزه اختیاراتش نیست و در ضمن زیر بار هر چه برویم، دیگر مدیر رسانه‌ای بلژیکی را قبول نخواهیم کرد!

تنها حسن تعطیلی برنامه نود این است که عادل فردوسی‌پور لقب جدیدی بر اساس اسم ویلموتس دریافت نخواهد کرد. او همیشه موافق حضور مربیان خارجی در فوتبال ایران بوده و به نظر می‌رسد اگر الان برنامه داشت، از ویلموتس حمایت می‌کرد. در این صورت محمد مایلی‌کهن با قریحه استثنایی‌اش باید می‌گشت و یک لقب جدید برای او پیدا می‌کرد. حاجی قبلا عادل را به خاطر حمایت از سرمربی پرتغالی تیم ملی «کی‌روشی‌پور» لقب داده بود، اما انصافا پیدا‌کردن لقب با اسم ویلموتس راحت نیست.

روزنامه همشهری

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویلموتس کی روش مالیات تاج قرارداد مارک ویلموتس سردار فدوی شاخص فلاکت بهنام صفوی توزیع کاغذ بمباران صنعا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۹۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی: حیف شد 3 امتیاز از دستمان رفت

به گزارش "ورزش سه"، مجید عیدی در دیدار اخیر ملوان انزلی مقابل استقلال خوزستان نفوذهای زیادی از سمت راست زمین داشت و موقعیت‌سازی پرشماری کرد که یکی از آنها توسط رضا جعفری تبدیل به گل شد تا تعداد پاس گل‌های او به عدد چهار برسد.

عیدی درباره دیدار اخیرشان برابر استقلال خوزستان گفت: با توجه به شرایط جدول، بازی برای هر دو تیم حساسیت خودش را داشت. ما برای نزدیک شدن به رتبه کسب سهمیه و تیم حریف هم برای جدا کردن خودش از منطقه سقوط از این بازی امتیاز می‌خواست. با احترام به استقلال خوزستان باید بگویم که خوب بازی کردیم و می‌توانستیم برنده شویم، اما در نهایت مساوی شد. حالا باید تلاش کنیم در بازی‌های باقیمانده نتایج بهتری بگیریم.

او درباره وضعیت تیم ملوان اظهار کرد: شرایط تیم خوب است، چراکه بازیکنان و کادر فنی با کیفیتی داریم که هر فردی به نوبه خودش برای درخشیدن نام ملوان تلاش می‌کند. خوشحالی مردم انزلی و استان گیلان تمام آن چیزی است که ما از فوتبال می‌خواهیم و تا لحظه آخر می‌جنگیم تا رتبه بهتری کسب کنیم و اگر خدا کمک کند، حتی آسیایی شویم؛ چنین چیزی دور از دسترس نیست.

عیدی در واکنش به شرایط برگزاری این مسابقه گفت: وضعیت چمن ورزشگاه می‌توانست بهتر باشد. اگر اندازه آن کمی کوتاه‌تر بود، قطعا سرعت بازی بیشتر می‌شد. با این حال به همه دست اندرکاران برگزاری این بازی خسته نباشید می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم که شرایط مناسبی برای برقراری این بازی فراهم کردند.

مدافع تیم ملوان انزلی در خصوص اینکه با توجه به سایر نتایج لیگ، تیمش فرصت خوبی برای نزدیک شدن به کسب سهمیه را از دست داده، ابراز کرد: یقینا اگر ما از اهواز سه امتیاز می‌گرفتیم خیلی به بالای جدول نزدیک می‌شدیم ولی واقعیت این است که بازی سختی داشتیم و می‌دانستیم شرایط این بازی متفاوت است. هر دو تیم به برد نیاز داشتیم و با این هدف وارد زمین شدیم و تلاش کردیم، اما آنچه می‌خواستیم را به دست نیاوردیم.

این بازیکن درباره پاس گلی که در این بازی داد، گفت: هر موفقیتی نتیجه زحمت همه اعضای تیم است. هیچ تفاوتی ندارد من گل بزنم یا دیگر بازیکنان. هیچ فرقی ندارد من پاس گل را بدهم یا کسی دیگر این کار را بکند. مهم موفقیت تیم است که فقط و فقط با همدلی به دست می‌آید. خدا کمک کرده و تا الان خوب پیش رفته‌ایم و ان‌شاالله در ادامه بازی‌ها هم با انگیزه بالا به مصاف حریفان خواهیم رفت.

عیدی یادآور شد: امیدوارم مسئولان شهر انزلی و استان گیلان به فکر تیم ملوان باشند. بدون اغراق می‌گویم حیف این شهر با این هواداران فهیم و دلسوز است که تیمش در سطح لیگ برتر ندرخشد. مردم انزلی لایق بهترین‌ها هستند و برای آنها هم که شده از الان باید برای فصل بعد به فکر بود و با برنامه‌ریزی پیش رفت.

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • مالیات آری؛ اما نه ۳۰ و ۵۰ و ۷۰ درصد!
  • نکونام تکلیف خودش با مالکان جدید استقلال را روشن کرد
  • ببینید | تمجید ویژه عنایتی از خودش در کنفرانس خبری!
  • خط ریلی زاهدان-کویته نیازمند تبدیل تفاهم‌نامه به قرارداد عملیاتی
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • عیدی: حیف شد 3 امتیاز از دستمان رفت
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند