Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-06@19:15:00 GMT

افزایش سطح هشدار را برای سربازان بریتانیا در عراق

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۹۹۵۷

پول‌نیوز - ارتش بریتانیا باتوجه به افزایش تنش‌ها در منطقه، سطح هشدار برای سربازان خود را افزایش داد.
ارتش بریتانیا امروز-پنجشنبه- سطح هشدار را برای سربازان خود در عراق افزایش داد.
لندن امروز همچنین سطح هشدار برای نیروها و دیپلمات‌های خود در عربستان، کویت و قطر را افزایش داده است.
وزارت دفاع بریتانیا از اظهارنظر در این رابطه خودداری کرده و تنها مدعی شد افزایش تنش‌ها در منطقه باعث اخذ این تصمیم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بریتانیا عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۹۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچاندن ساکنان شرق رفح از سوی رژیم صهیونیستی + فیلم

طبق گزارش  خبرگزاری سما، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی شهر رفح به سمت منطقه خان یونس در جنوب نوار غزه خبر داد و با انتشار ویدئویی، از ساکنان محله‌های شرقی این شهر از جمله الشوکه، السلام الجنینه، تبه زراع و البیوک خواست تا به منطقه خان یونس بروند.

بر اساس نقشه اعلام شده توسط سخنگوی ارتش اشغالگر اسرائیل، گذرگاه زمینی رفح در محدوده عملیات نظامی این رژیم خواهد بود.

سخنگوی ارتش اشغالگر اسرائیل اعلام کرد: برای تشویق حرکت تدریجی غیرنظامیان در مناطق مشخصی از پیامک و مکالمات و اطلاعیه‌هایی استفاده خواهیم کرد.

در همین ارتباط، رادیو ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که بر اساس برآوردها، حدود ۱۰۰ هزار غیرنظامی در شرق شهر رفح که تخلیه خواهند شد، زندگی می‌کنند.

این رادیو افزود که تصمیم آغاز کوچاندن ساکنان رفح روز گذشته در شورای جنگ اتخاذ شده است.

این رسانه صهیونیست همچنین گزارش داد که «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی شب گذشته با «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا آغاز روند کوچاندن ساکنان رفح را به او اعلام کرد.

رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت نیز گزارش داد: عملیات تخلیه جزیی با موافقت سطوح سیاسی انجام می‌شود و عملیاتی موقت است و به تدریج با توجه به ارزیابی‌های جاری، وضعیت پیشرفت خواهد کرد.

منابع صهیونیست اعلام کردند که قبل از شروع حمله به رفح، طبق ارزیابی‌ها، عملیات کوچاندن ساکنان این منطقه دو تا سه هفته به طول خواهد انجامید.

این درحالی است که منابع فلسطینی از پخش اطلاعیه‌ها و بنر‌هایی از سوی هواپیما‌های رژیم صهیونیستی بر فراز رفح خبر دادند.

این تحرکات صهیونیست‌ها در حالی است که روند مذاکرات مربوط به آتش بس در غزه توفیقی تاکنون نداشته است و از سویی مقامات رژیم صهیونیستی پس از عملیات موفق رزمندگان مقاومت فلسطین به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم در نوار غزه بر طبل جنگ کوبیده و از حمله به رفح خبر می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • آنروا: رفح را ترک نخواهیم کرد
  • آغاز کوچاندن ساکنان شرق رفح از سوی رژیم صهیونیستی + فیلم
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • هشدار آنروا درباره عواقب هرگونه تجاوز صهیونیست‌ها به رفح
  • افزایش چشمگیر ظرفیت انرژی خورشیدی در بریتانیا
  • افزایش چشمگیر ظرفیت انرژی خورشیدی در مارس ۲۰۲۴
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • مرور یک تجاوز شیمیایی