Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- استاندار تهران از مسئولان استان خواست تا ضوابط و مقررات دست و پاگير در مسير توليد را حذف کنند و مسير را براي توسعه فعاليت هاي اقتصادي هموار نمايند.

به گزارش ايرنا، انوشيروان محسني بندپي روز پنجشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتي استان تهران که با حضور وزير صنعت، معدن و تجارت در فرمانداري پاکدشت برگزار شد، اظهار داشت: براي برون رفت از بحران هاي اقتصادي کشور، ابتدا بايد اقتصاد کشور را مردم نهاد کرد و از ظرفيت هاي مردمي در بخش خصوصي و تعاوني به درستي استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: مسئولان موظفند تا در شرايطي که کشور در صادرات نفت با مشکل مواجه است با کمک به فعالان بخش اقتصادي در تأمين زير ساخت ها و توسعه مراودات با کشورهاي همجوار شرايط توسعه صادرات غير نفتي را فراهم کنند.
محسني بند پي گفت: يکي از راهبردهاي استانداري تهران، شناسايي واحدهاي توليدي است که با ظرفيتي کمتر از پروانه مشغول به فعاليت هستند تا با حمايت مسئولان، ظرفيت حداکثري توليد در آن ها ايجاد شود.
وي اظهار داشت: شناسايي واحدهاي راکد و فعال سازي اين واحدها با حفظ اشتغال موجود و گسترش و نوسازي واحدهاي قديمي ديگر اولويتي است که در دستور کار استانداري تهران قرار دارد.
استاندار تهران بيان کرد: رونق توليد، فقط محدود به وزارت صنعت نيست، بلکه امري فرابخشي است که بايد بين تمامي دستگاه ها تقسيم کار شود.
وي با تأکيد بر حمايت از استارت آپ ها گفت: مسئولان موظفند تا به منظور حمايت از توليد کنندگان و سرمايه گذاران بخش خصوصي، بروکراسي اداري مزاحم و دست و پا گير را حذف کرده و شرايط را براي فعاليت بيشتر توليد کنندگان فراهم کنند.
استاندار تهران با اشاره به سهم 50 درصدي اشتغال در حوزه صنعت گفت: با توجه به اين که 44 درصد از بخش کشاورزي استان تهران در چهار شهرستان ورامين، قرچک، پيشوا و پاکدشت مستقر مي باشد، لازم است تا حوزه کشاورزي نيز براي توسعه اشتغال مورد توجه و حمايت قرار گيرد.
وي با اشاره به اعتراض توليد کنندگان به قانون ماليات بر ارزش افزوده گفت: ماليات بر ارزش افزوده صنعت را زمين گير کرده و براي تحقق عدالت لازم است تا اين قانون به جاي اخذ از توليد به مصرف برسد.
تهرام/7254/6003
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۹۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران

معاون استاندار تهران گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از چهار درصد به ۱۲ درصد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی‌مهری اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد مصرف روزانه مرغ استان تهران در داخل استان تولید می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای احداث دو مگافارم در ری و فیروزکوه، افزود: برنامه‌ریزی اولیه برای احداث دو مگافارم در شهرستان ری و فیروزکوه انجام شده تا خودکفایی استان تهران به ۳۰ درصد افزایش پیدا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر افزایش تولید خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۹ واحد راکد مرغ‌داری استان تهران احیا شد که موجب افزایش جوجه‌ریزی از ۵۰۰ هزار قطعه به یک میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه شد.

منبع: فارس

کد خبر 747811

دیگر خبرها

  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • طرح‌های پرورش ماهی در استان بوشهر حمایت می‌شود
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»