Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@16:26:51 GMT

تولید اولین برف روب تمام برقی دنیا

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۰۰۲۴

تولید اولین برف روب تمام برقی دنیا

شرکت آلمانی پیستن بالی از تولید اولین برف روب تمام برقی دنیا خبر داده است. این دستگاه که به طور کامل با محیط زیست سازگاری دارد، ۱۰۰‌ای نام دارد.

طراحی این برف روب برقی با همکاری شرکت اتریشی Mattro Production GmbH صورت گرفته که در زمینه ساخت وسایل نقلیه برقی تخصص دارد.

این برف روب مجهز به باتری ۱۲۶ کیلووات ساعتی و ۴۰۰ ولتی است که ۷۵ درصد از ظرفیت باتری آن در عرض ۵ ساعت پر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای شارژ کامل این برف روب به ۶.۵ ساعت زمان نیاز است. با این میزان شارژ می‌توان به مدت ۲.۵ تا سه ساعت از برف روب مذکور استفاده کرد.

یک مدل از این برف روب که ۶۰۰ E+ نام دارد، علاوه بر موتور برقی دارای موتور دیزلی نیز هست تا بتواند برای مدت زمان بیشتری مورد استفاده قرار بگیرد. شرکت پیستن بالی که تا به امروز بیش از ۲۲ هزار برف روب تولید کرده قصد دارد قبل از عرضه نهایی برف روب برقی خود تغییراتی در آن انجام دهد. هر چند اطلاعات دقیقی در این زمینه اعلام نشده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تکنولوژی برف روبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی در دیدار روز گذشته (فیلم) رهبر انقلاب: امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است (فیلم) رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)

دیگر خبرها

  • سند تحول آموزش و پرورش به طور کامل اجرا شود
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی؛ اولین عرضه در روزهای آینده
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده