Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ منیره روحی، مدیر روابط عمومی این مؤسسه، گفت: رویکرد تربیتی با عنوان آیه‌های زندگی یکی از رویکردهایی است که این موسسه در نظر گرفته است. این رویکرد طبق دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده‌های مذهبی که می‌خواهند فرزندانشان طبق اصول قرآنی تربیت شوند، طراحی و عملیاتی شده است.

وی تصریح کرد: هدف ما آموزش از سوی کارشناسان به علاقه مندان است که چگونه قرآن را بخوانند و حفظ کنند و اینکه اهداف هر آیه چیست؛ لذا علاقه‌مندان می‌توانند عدد 3 لاتین را به سامانه پیامکی 50009114 ارسال کنند و سپس آیات منتخب آیات زندگی به تلفن همراه آن‌ها ارسال می‌شود و پس از آن ما چندین سؤال از آن‌ها می‌پرسیم و می‌توانند به این سؤالات به صورت حضوری و یا پیامکی پاسخ دهند و به کسانی که پاسخ‌های صحیح را ارسال کرده اند، هدایایی را اهدا خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی مؤسسه جامعة القرآن الکریم و اهل البیت(ع) گفت: مخاطبان ما بزگسالان، خردسالان و نوجوانان هستند و کارشناسان مؤسسه آموزش‌های لازم را به آن‌ها ارائه می‌دهند.

یادآور می‌شود، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار«قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از 21 اردیبهشت تا 4 خرداد در مصلای حضرت امام خمینی (ره) در حال برپایی است.

انتها پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: جامعة القرآن نمایشگاه قرآن خبرگزاری ایکنا آیه های زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۰۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پاسخ تند پرسپولیس به صحبت‌های مدیر تیم سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید اما این بازی حواشی زیادی داشت. از دعوای بازیکنان داخل زمین تا درگیری هواداران روی سکوهای آزادی.

در این بین هم ویدیویی از صحبت های زشت و ناشایست یک هوادار سپاهان در فضای مجازی منتشر شد که به دنبال آن به درگیری بین دو باشگاه رسید.

مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی پرسپولیس به صحبت های فتاحی مدیر تیم سپاهان پاسخ داد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903046

دیگر خبرها

  • عکس| پاسخ تند پرسپولیس به صحبت‌های مدیر تیم سپاهان
  • روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!
  • روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!
  • موضع تازه و متفاوت یک روزنامه درباره گشت ارشاد
  • روزنامه اصولگرا: دختری که از ترس پلیس و به اجبار حجاب می زند، در اولین فرصت، کشف حجاب می کند
  • کسی که بخاطر ترس از مجازات حجاب را رعایت می‌کند، با کنار رفتن این موانع، کشف حجاب می‌کند
  • روزنامه اصولگرا: کسی که بخاطر ترس از مجازات و پلیس حجاب را رعایت می کند، با کنار رفتن این موانع ،کشف حجاب می کند
  • معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات