Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:33:45 GMT

دقیقه ۴۰/پارس جنوبی‌جم صفر- پرسپولیس صفر؛ یخ بازی آب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۰۹۲۳

دقیقه ۴۰/پارس جنوبی‌جم صفر- پرسپولیس صفر؛ یخ بازی آب شد

تیم‌های فوتبال پارس جنوبی‌جم و پرسپولیس در آخرین هفته لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفته‌اند.

به گزارش ایسنا، تیم‌های فوتبال پارس جنوبی‌جم و پرسپولیس در آخرین هفته لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفته‌اند. در ادامه گزارش لحظه به لحظه این مسابقه را می‌خوانید:

این مسابقه از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه تختی شهر جم آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارس جنوبی‌جم صفر - پرسپولیس صفر

گل:

کارت قرمز:

کارت زرد: شجاع خلیل‌زاده (دقیقه ۱۲)

تا دقیقه ۱۰ مسابقه با اینکه صحنه حساسی به وجود نیامد اما بازیکنان دو تیم بازی را پر شور و حرارت دنبال می‌کنند. بازی در این دقایق بیشتر در اختیار میزبان مسابقه بود و آن‌ها در لحظاتی به دروازه پرسپولیس نزدیک شدند.
بعد از این هم بازیکنان پرسپولیس نتوانستند از زیر فشار پارس خارج شوند و توپ در بیشتر دقایق بازی در اختیار تیم پارس و در زمین پرسپولیس بود.

دقیقه ۱۶: بازیکنان پرسپولیس با چند پاس سریع پشت محوطه جریمه پارس وارد محوطه جریمه شدند اما نتوانستند از این حمله سودی ببرند.

دقیقه ۱۹: میرهادی میر جوان، بازیکن پارس جنوبی با یک ضربه سر درون محوطه جریمه پرسپولیس، دروازه این تیم را تهدید کرد.

دقیقه ۲۴: محمد نوری، کاپیتان پارس جنوبی هم درون محوطه جریمه پرسپولیس یک ضربه سر زد که با اختلاف تقریباً زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از دقایق ابتدایی بازی که پارس جنوبی بازی بهتری به نمایش گذاشت و توپ و میدان را در اختیار داشت، پرسپولیسی‌ها جلو کشیدند و در دقیقه ۳۱ بازی موقعیت خطرناکی روی دروازه میزبان ایجاد کردند. در این صحنه، ضربه ایستگاهی سرخ‌ها در آستانه دروازه پارس جنوبی به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ۳۷، کرنر پارس‌ها در محوطه جریمه پرسپولیس خطرساز شد ولی مدافعان مهمان توپ را دور کردند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، ماریو بودیمیر و علی علیپور.

ادامه دارد…

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پارس جنوبی جم تيم فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک دوباره گربه‌سیاه به پرسپولیس!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در 90 دقیقه با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسید و کار به وقت های اضافه کشیده شد.

ارونوف در دقیقه 11 و عیسی آل کثیر در دقیقه 25 ابتدا با دو گل پرسپولیس را از حریف پیش انداختند اما تعویض های حسینی در نیمه دوم جواب داد و مهدی لیموچی در دقیقه 84 و شروین بزرگ در دقیقه 6+90 با دو گل کار را به تساوی کشاندند.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی (46-وحید امیری)، محمد خدابنده‌لو (78-فرشاد فرجی)، مهدی ترابی (46-سینا اسدبیگی)، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد (78-شروین بزرگ)، عارف حاج عیدی، محمدامین کاظمیان (70-رضا جبیره)، میلاد بدرقه (78-امیر نوری) و محمدمهدی لطفی.

دقیقه 11: اوستون ارونوف با یک حرکت انفرادی و یک تنه فنی، توپ را در میانه زمین از بازیکن آلومینیوم گرفت و در ادامه یک بازیکن دیگر حریف را نیز از پیش رو برداشت و با یک ضربه پای چپ دقیق و زیبا گل اول سرخپوشان را به ثمر رساند.

دقیقه 17: عارف حاجی عیدی و سروش رفیعی از دو تیم با کارت زرد داور جریمه شدند.

دقیقه 25: حرکت در عمق عیسی آل‌کثیر این بازیکن را در موقعیت تک به تک با گوهری قرار داد که شوت این بازیکن در حالت نامتعادل، به شکلی جالب و زیبا از بالای سر دروازه‌بان آلومینیوم وارد دروازه این تیم شد.

دقیقه 54: امیررضا رفیعی با یک عکس العمل خوب و سریع ضربه خطرناک آلومینیومی ها را برگشت داد.

دقیقه 57: حرکت زیبای لیموجی و شوت این بازیکن به شکلی خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس راهی اوت شد.

دقیقه 71: شوت سرکش عارف حاجی عیدی را رفیعی به خوبی دور کرد.

دقیقه 80: شوت اکبرپور را امیررضا رفیعی با کف دست راهی کرنر کرد.

دقیقه 85: در غفلت مدافعان پرسپولیس توپ داخل محوطه جریمه روی پای مهدی لیموچی نشست و این بازیکن به زیبایی دروازه پرسپولیس را باز کرد.

دقیقه 1+90: تعلل پرسپولیسی ها روی ضد حمله باعث شد یک موقعیت بسیار خوب برای سرخپوشان از دست برود و نعمتی و اسماعیلی فر این فرصت بسیار عالی را از دست بدهند.

دقیقه 6+90: شروین بزرگ با یک چرخش استثنایی و ضربه زیبا از روی خط محوطه جریمه گل تساوی بازی را برای آلومینیوم به ثمر رساند تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899924

دیگر خبرها

  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • شوک دوباره گربه‌سیاه به پرسپولیس!
  • زیباترین بازی سال به کام آلومینیوم ؛ کامبک طلایی در اراک | اوسمار فقط در اراک می‌بازد
  • گل سوم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • کامبک آلومینیوم ناکام ماند ؛ انتقام به سبک اوسمار | چهار شلیک قرمز برای صعود به نیمه نهایی جام حذفی
  • مقاومت رفیعی بعد از ۴۴۴ دقیقه شکسته شد
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم