Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان دوم رئال مادرید هنوز مشخص نیست.

طرفداری- هواداران رئال مادرید ترجیح می دهند تا آندری لونین به جای لوکا زیدان به عنوان دروازه بان دوم تیمشان در فصل آینده باشد.

به نقل از مارکا، با قطعی شدن جدایی کیلور ناواس از رئال مادرید، زیدان علاقه دارد فرزندش یعنی لوکا زیدان فصل آینده روی نیمکت رئال مادرید بنشیند اما مسئولین رئال مادرید می خواهند آندری لونین را به سانتیاگو برنابئو برگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن جایی که هنوز تکلیف دروازه بان دوم تیم مشخص نیست، سایت مارکا نظرسنجی را برگزار کرد و در آن از هواداران رئال مادرید خواست بین لونین و لوکا زیدان انتخاب کنند که در پایان، دروازه بان اوکراینی ترجیح مادریدیستا است. 

لازم به ذکر است 125 هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کردند و 59 درصد به لونین رای دادند؛ 17 درصد نیز به لوکا زیدان رای دادن و 24 درصد باقی مانده هم به گزینه سوم که دروازه بانی جدید است، رای دادند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا که به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی نتوانسته در هیچکدام از بازی‌های رئال مادرید در این فصل حاضر شود، هیچ نگرانی در مورد جای خالی‌اش ندارد.

او که بعد از حدود ۷ ماه به تمرینات گروهی رئال اضافه شده بود، از ناحیه مینیسک داخلی زانو مصدوم شد تا مدت دوری‌اش از میادین، حدود دو ماه دیگر بیشتر شود.

او اکنون در حال طی کردن مراحل پایانی ریکاوری است و انتظار می‌رود بزودی مجدداً به تمرینات گروهی برگردد. این دروازه‌بان بلژیکی در مصاحبه جدیدی در مورد زمان بازگشت به دروازه رئال گفت:«آندری لونین خیلی خوب کار می‌کند. هیچ نیازی به عجله نیست. عملکرد او را در بازی‌های اخیر دیده‌اید. می‌دانید که چقدر عالی کار می‌کند. پس نیازی به نگرانی نیست.»

کورتوا همچنین در مورد حواشی مربوط به ال‌کلاسیکوی اخیر و گل مردود لامینه یامال گفت:«من وارد این موضوع نمی‌شوم، ارزشش را ندارد. با تکنولوژی بسیار ساده است که ببینید توپ از خط رده نشده است.»

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • نقش‌ اول جنجال ال‌کلاسیکو: توپ از خط رد نشد!‏
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم