Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نادر دست‌نشان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: بعد از اینکه ترکیب ذوب‌آهن را دیدیم تیم بهم ریخت و بازیکنان را به زور به زمین فرستادیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، نادر دست‌نشان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود بعد از بازی تیمش با استقلال صحبت‌هایی را مطرح کرد که گزیده‌هایی از آن را در زیر می‌خوانید:

*به تیم استقلال بابت برد این تیم تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*اگر یک روز به نشست نیاییم به گونه‌ای رفتار می‌شود که انگار گناه کبیره کرده‌ایم، اما دوستان خبری به تعداد انگشتان دست آمده‌اند.

*دلیل افت ما آرایش چینشی ذوب‌آهن بود. بعد از اینکه ترکیب ذوب‌آهن را دیدیم تیم بهم ریخت و بازیکنان را به زور به زمین فرستادیم.

*امیدوارم ذوب‌آهن در آسیا قهرمان شود.

*مردم رشت این بزرگواری ذوب‌آهن را فراموش نمی‌کنند. 

*صحبت خاصی در مورد بازی ندارم. 

*شاید اگر جواب بدهم چرا سپیدرود سقوط کرد حاشیه ایجاد شود.

*چرا استقللال قهرمان نشد؟ دلیل اینکه مربیان استقلال عوض شد چه بود؟ شرایط ما هم مثل استقلال است، دلیل سقوط ما هم همین بود. 

*بروید ببینید کدام تیم بدون پروانه ثبتی با مدیر باشگاه و بدون قرارداد توانستند بازی کنند و در لیگ هم بماند؟

*کدام تیم می‌تواند بدون این ضوابط در فوتبال ما بازی کند، خواهش من این است بروید بررسی کنید. 

*ما شکست خوردیم در روزی که امنیت برای تیم مهمان و داور در مسجدسلیمان وجود نداشت، در صحبت‌های قبلی‌ام هم گفتم وقتی برای یک بازی امنیت برقرار نباشد اتفاقات خاص رخ می‌دهد.

*اتفاق خاص در مسجدسلیمان رخ داد، شما چه برخوردی با این مسائل دیدید بشود؟

*در مسجدسلیمان به داور گفتند که اگر ما ببازیم تو و ما خواهیم مرد.

*سپیدرود رشت زنده است و به کار خود ادامه می‌دهد.

*به شرط اینکه شرایط لازم برای قهرمانی لیگ یگ وجود داشته باشد در سپیدرود می‌مانم. دوست دارم بمانم اما نه تحت هر شرایطی.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نادر دست نشان سپیدرود استقلال لیگ برتر نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر باید فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر رو در روی نساجی مازندران قرار گیرد. سرخ‌پوشان که با تساوی هفته گذشته برابر سپاهان شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادند برای کاهش اختلاف امتیازی با استقلال تهران، محکوم به پیروزی در این دیدار هستند از طرف دیگر، نساجی یکی از گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود و ساکت الهامی برای دیدارهای باقی مانده تیمش در ورزشگاه شهید وطنی حساب ویژه‌ای باز کرده است.

جواد منافی پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با دیدار این تیم برابر نساجی اظهار داشت: هفته‌های پایانی در هر سال مهم و حساس بوده‌اند و امسال هم رقابت قهرمانی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس است. شاگردان «اوسمار» هفته گذشته شانس رسیدن به صدر جدول را به راحتی از دست دادند و با اینکه می‌توانستند از امتیاز از دست دادن استقلال نهایت استفاده را ببرند اما متأسفانه این شانس را از دست دادند.

او ادامه داد: نساجی برای فرار از قعر جدول نیاز به پیروزی دارد و با توجه به اینکه این تیم دو دیدار گذشته خود را با برد پشت سر گذاشته مسلماً با بازیکنانشان با انگیزه بالایی رو در روی پرسپولیس قرار می‌گیرند. بازیکنان پرسپولیس در این ۵ هفته باید بسیار هوشیارانه عمل کنند و از موقعیت‌هایی که به دست می‌آورند نهایت استفاده را ببرند، هنوز شانس قهرمانی وجود دارد و نمی‌توان گفت که پرسپولیس دیگر مدعی نیست.

کارشناس فوتبال افزود: بازیکنان پرسپولیس علاوه بر سپاهان، دو امتیاز مهم رو در رو برابر استقلال را هم از دست دادند در صورتی که اگر یکی از دو بازی را با پیروزی از زمین خارج می‌شدند هم اکنون این تیم در صدر جدول حضور داشت و حتی می‌توانست اختلاف خوبی هم با تیم‌های دیگر ایجاد کند.

منافی خاطرنشان کرد: هنوز هم می‌گویم استقلال در این ۵ بازی، امتیاز از دست می‌دهد اما بازیکنان پرسپولیس دیگر نباید به راحتی امتیازات باقی مانده را از دست دهند. «اوسمار» مربی خوبی است اما در بازی‌های بزرگ هنوز خودش را نشان نداده و اگر می‌خواهد کیفیت خود را اثبات کند باید در این ۵ بازی پرسپولیس را به صدر و قهرمانی برساند که انشاالله این اتفاق خواهد افتاد و هواداران پرسپولیس بار دیگر با خوشحالی فصل را به پایان می‌رسانند.

کد خبر 6097014

دیگر خبرها

  • اعتماد دوباره مورایس به جوان سپاهان!
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد