Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@11:00:29 GMT

اهواز| قطبی: بازی جذاب و ایده‌آلی بود

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۱۸۸۶

اهواز| قطبی: بازی جذاب و ایده‌آلی بود

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی جذابی بود و احساس کردم که این بازی همه چیز داشت و ایده‌آل بود. ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، افشین قطبی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از تساوی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: بازی جذابی بود و احساس کردم که این بازی همه چیز داشت و ایده‌آل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی می‌تواند برای من و بازیکنان فولاد یادگار بماند. دو تیم برای پیروزی به زمین آمده بودند و هر دو تیم ضربه ایستگاهی خوبی را داشتند. واقعاً من به بازیکنانم افتخار می‌کنم که تا لحظه آخر تسلیم نشدند.

وی در ادامه گفت: می‌دانستیم که تیم حریف تیم پر مهره و قدرتمندی است ولی ما هم در این باره تمهیداتی اندیشیده بودیم. از اینکه پری‌یرا آقای گل شد خوشحالم و به او تبریک می‌گویم. این بازیکن خیلی حرفه‌ای است و امسال هم به ما کمک کرده است. با اینکه 35 سال سن دارد ولی به خوبی برای ما کار کرده است و از او راضی هستم.

ادامه دارد...

R1018188/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۱۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدمهدی لطفی پس از اینکه در دیدار حساس مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس نمایش درخشانی داشت و توانست پاس گل سوم آلومینیوم را با ارسال دیدنی از روی کرنر به شروین بزرگ بدهد و زمینه‌ساز کامبک تیمش در وقت‌های اضافه شود، برابر فولاد خوزستان نیز عملکرد موفقی ارائه داد.

این هافبک ریزنقش در دیدار مقابل فولاد خوزستان پس از حملات متوالی از سمت چپ زمین توانست تاثیر خود را بگذارد و پاس رو به جلوی او با ارسال یونس اکبرپور و ضربه سر محمدامین کاظمیان تبدیل به گل مساوی آلومینیوم اراک شود.

لطفی که پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان توانسته بود چهار پاس گل برای نتیجه‌گیری آلومینیوم اراک بدهد، در بازی اخیرشان هم عملکرد خوبی داشت تا بتوانند با کسب امتیاز به استقبال دیدارهای آینده بروند.

آلومینیوم اراک دو روز دیگر باید به مصاف پیکان برود که برخی بازیکنان این تیم از جمله محمدمهدی لطفی تجربه حضور در جمع خودروسازان را دارند و به دنبال درخشش و کسب پیروزی برابر تیم سابق خود هستند.

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون خانه‌های کوچک
  • طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی