Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمد خرمگاه مربی ذوب‌آهن در نشست خبری بعد از بازی نفت گفت: به تیم نفت مسجدسلیمان تبریک می‌گویم. با توجه به بازی با النصر در جام باشگاه‌ها که پیش رو داریم، سعی کردیم طبق روال گذشته امروز از بازیکنان جوان‌مان استفاده کنیم تا مقابل النصر بازی بهتری داشته باشیم.

وی افزود: بازیکنان ما امروز خوب بازی کردند و شرایط بدی نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته آنچه را که برای شرایط تاکتیکی گفته بودیم خیلی در زمین اجرا نشد امیدواریم بازی آینده مقابل النصر که بازی مهمی است نماینده خوب ایران در آسیا باشیم. این بازی در کربلا انجام می‌شود و امیدوارم بازی خوبی باشد.

مربی ذوب‌آهن درباره اتفاقاتی که پیش از این در کربلا رخ داده بود، عنوان کرد: متاسفانه اتفاقاتی افتاد و بازیکنان الزورا طبیعت فوتبال را بهم زدند. شرایطی را ایجاد کردند که تماشاگران وارد زمین شدند به همین دلیل تمرکز بازیکنان ما را بهم زدند. ما دیگر به این موضوع فکر نمی‌کنیم امیدوارم در کربلا بازی خوبی در خور نام ایران داشته باشیم.

خرمگاه افزود: ما از فدراسیون گلایه داریم. چرا اجازه می‌دهند ناظر فدراسیون برای کارشناس داوری برود و به اینجا ختم شود که تلافی گزارش منصوریان که روی خط آمد را کند. او آنچه را که نباید به منصوریان گفت و منصوریان هم از کوره در رفت. چرا یک ناظر بازی باید کارشناسی کند؟ از فدراسیون می‌خواهم نظارت کند تا این اتفاقات نیفتد. 

وی درباره اینکه منصویان چند بار از نفت بازیکن گرفته و ممکن است دوباره این اتفاق رخ دهد، عنوان کرد: طبیعت فوتبال همین است اما آن طور که در برنامه داریم تغییراتی در تیم نخواهیم داشت. آنچه شما دیدید یک برخورد دوستانه بوده است. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ذوب آهن محمد خرمگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد

توافقات نهایی برای میزبانی یزدی‌ها در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ در جلسه رئیس فدراسیون والیبال با استاندار یزد انجام شد.

به گزارش تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس تقوی در جلسه‌ای با فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد