Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیکان امیدوار است که تیمش در فصل آینده شرایط بهتری داشته باشد.

طرفداری- در هفته پایانی لیگ برتر دو تیم پیکان و نساجی به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 2 بر 0 نساجی به پایان رسید.

به گزارش فارس، در ابتدای کنفرانس خبری پس از بازی نساجی و پیکان، حبیب افتخاری مدیر رسانه پیکان از مهمان‌نوازی باشگاه نساجی به‌ویژه محمد کاظمی قائم‌مقام این باشگاه قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه حسین فرکی با بیان اینکه تبریک می‌گویم به نساجی به‌خاطر این هواداران خوب و خونگرم اظهار کرد:

آنهایی که بازی را دنبال کردند دیدند که شکست حق ما نبود، ما در بهترین بازی نیم‌فصل‌مان که امروز بود، نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی با عنوان اینکه وقتی در چنین فضایی میان هواداران خوب و مؤثر بازی می‌کنی نقش هواداران در الویت است، افزود:

اگر ما امروز در ورزشگاهی بدون تماشاگر بازی می‌کردیم، پیروز می‌شدیم، تفاوت ما در نساجی در همین بخش بود.

سرمربی پیکان بیان کرد:

ما در دقایق اول بازی یک اشتباه داشتیم و گل دریافت کردیم، همین باعث شد که نساجی با اعتماد به نفس بیشتری بازی کرد، در ادامه تلاش کردیم و ۶ موقعیت صد در صد گل داشتیم اما موفق به ‌گل‌زنی نشدیم.

فرکی خاطرنشان کرد:

از دقیقه ۸۰ به بعد تغییر سیستم دادیم و هجومی‌ شدیم اما موفق نشدیم؛ ما می‌دانستیم نساجی در هفته‌های قبل از دفاع به حمله به گل رسیده بود و در این زمینه موفق بود، تمرکز زیادی روی حمله داشتیم اما به گل نرسیدیم، امروز بهترین بازی نیم‌فصل ما بود که انجام دادیم اما بدشانس بودیم.

وی در پایان گفت:

امیدواریم در آینده بهتر شویم و در فصل بعد جایگاه خوبی پیدا کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینویم اراک، جمعه هفتم اردیبهشت در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بنابر روایت ایرنا، امروز این شایعه مطرح شد که ممکن است بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور تماشاگر برگزار شود. در حالی که چند ساعت از این شایعه گذشته بود و حتی مدیرعامل آلومینوم اراک در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود ممکن است تیمش در بازی با قرمزهای تهران از حضور تماشاگر محروم شود، سایت سازمان لیگ به تمامی این شایعات پایان داد.

سایت سازمان لیگ در این باره اطلاعیه‌ای را منتشر کرد و نوشت:

مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

حال مشخص شده است که این دیدار بدون حضور بانوان در ورزشگاه برگزار می‌شود و بانوان اجازه حضور در ورزشگاه را ندارند!

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899251

دیگر خبرها

  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد