Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- گلايه وزير صمت از ناهمخواني رفتار برخي افراد با جنگ اقتصادي، تاکيد وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي بر لزوم توجه به منزلت نخبگان کشور، اعلام موافقت آموزش و پرورش با تعويق زمان آزمون سراسري از سوي بطحايي، تاکيد روسيه به محاسبات ساده لوحانه آمريکا درباره ايران، ابراز نگراني مجلس نمايندگان آمريکا از سياسي کردن اطلاعات درباره ايران و اعتراف عربستان به بمباران غيرنظاميان در يمن مهمترين خبرهاي 12ساعت گذشته ايرنا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اخبار داخلي
**********
* تهران- ايرنا- وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: در حالي که کشور در جنگ تمام عيار اقتصادي با دشمنان قرار دارد، ولي جاي تعجب است که رفتار برخي از افراد با اين جنگ همخواني ندارد.
* تهران- ايرنا- وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي به لزوم توجه به منزلت نخبگان و استفاده از ظرفيت آنها براي رفع مشکلات کشور اشاره کرد و گفت: اگر به جاي نخبه نوازي، آنها را در کشور ناديده بگيريم زمينه مهاجرت اين قشر فرهيخته را فراهم کرده ايم.
* تهران- ايرنا- وزير آموزش و پرورش تاکيد کرد که با تعويق زمان آزمون سراسري به دليل رعايت شرايط خاص دانش ‌آموزان مناطق سيل زده موافق است.
* نيويورک- ايرنا- نماينده دائم ايران در سازمان ملل متحد، اطلاعات جعلي را ريشه مشکلات در خاورميانه دانست و گفت: اگر آمريکايي ها اطلاعات موثقي در اختيار دارند چرا به افکار عمومي مردم خود و جهان ارائه نمي دهند.
* تهران- ايرنا- سخنگوي شوراي نگهبان از پايان رسيدگي به طرح اصلاح قانون انتخابات خبر داد و گفت: نظر نهايي در اين باره به زودي اعلام مي شود.
* تهران- ايرنا- رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: سه هزار و 200 ميليارد تومان براي تکميل و راه اندازي 260 طرح نيمه تمام استان نياز است.
اخبار خارجي
**********
* مسکو- ايرنا- معاون وزير امور خارجه روسيه و مذاکره کننده ارشد هسته اي اين کشور اعلام کرد که ما نمي دانيم تشديد تنش ميان تهران و واشنگتن به کجا خواهد کشيد اما مي دانيم سياست فشار حداکثري واشنگتن نتيجه بخش نيست و محاسبات واشنگتن در اين زمينه ساده لوحانه است.
* تهران- ايرنا- رئيسان 3 کميته مجلس نمايندگان آمريکا در نامه اي به وزير خارجه اين کشور درباره سوء استفاده از طبقه بندي و سياسي کردن اطلاعات پيرامون ايران ابراز نگراني شديد کردند.
* تهران- ايرنا- ائتلاف سعودي به نقش خود در بمباران روز گذشته يک منطقه مسکوني در صنعا پايتخت يمن که ده ها کشته و زخمي به جا گذاشت اعتراف و ادعا کرد که اين حادثه سهوي و اتفاقي بوده است.
* پکن- ايرنا- خبرگزاري کيودو ژاپن گزارش داد که «محمد جواد ظريف» وزير امور خارجه ايران يادآورشد کشورش بعد از خروج آمريکا از برجام و اعمال تحريم هاي اقتصادي عليه تهران، تمايلي براي مذاکره مجدد با واشنگتن در مورد برجام ندارد.
* تهران- ايرنا- گروه هاي مقاومت فلسطين ادعاي اياد علاوي نخست وزير پيشين عراق مبني بر استقرار موشک هاي بالستيک ايران در نوار غزه، لبنان، سوريه و عراق و هدف گيري آنها به سمت کشورهاي عربي حوزه خليج فارس را محکوم کرد.
* تهران- ايرنا- سخنگوي جنبش انصارالله يمن، ادعاي متجاوزان سعودي درباره دستاوردهاي نظامي خود در يمن با وجود بمباران مناطق مسکوني را جناياتي شرم آور توصيف کرد.
* تهران- ايرنا- نشريه وال استريت ژورنال به نقل از چند مقام دولت ترامپ گزارش داد که اطلاعات جديد درباره ايران نشان مي دهد که آمريکايي ها در تفسير تحرکات تهران دچار اشتباه بوده اند و اقداماتي که به عنوان تهديد از سوي اين کشور شناسايي شده، ماهيت دفاعي داشته اند.
* تهران- ايرنا- يک فروند هواپيماي جنگنده آمريکايي در ايالت کاليفرنياي اين کشور به انبار مهمات برخورد کرد.
* بغداد- ايرنا- سيدعمار حکيم و هادي العامري دو رهبر سياسي برجسته عراق نسبت به پيامدهاي پرمخاطره افزايش تنش در منطقه هشدار دادند.
* مسکو- ايرنا- مقام هاي روسيه در دو هفته گذشته مواضع محکمي در حمايت از ايران به دليل اجراي برجام و تنش هايي که آمريکا به آن دامن مي زند اتخاذ کردند با اين حال جنگ رسانه اي با ايران به گونه اي است که اظهارات آنان بعضا وارونه منعکس مي شود گويا عليه تهران موضع گرفته اند.
* تهران- ايرنا- ارتش سوريه حمله گروه تروريستي النصره به مناطقي در استان هاي ادلب و حماه را دفع کرد.
* نيويورک- ايرنا- نامزد روزنامه نگار عربستاني که در کنسولگري اين کشور در استانبول به دست عوامل سعودي به قتل رسيد، گفت: با گذشت نزديک به هشت ماه از اين حادثه، هيچ عدالت و پاسخگويي براي قاتلان خاشقچي وجود ندارد.
* کابل- ايرنا- مقامات نظامي افغانستان از کشته شدن 16 جنگجوي گروه تروريستي داعش در استان کنر خبر دادند.
* لندن- ايرنا- در پي افزايش تنش‌ها در خاورميانه و خليج فارس، سخنگوي دفتر نخست‌وزيري انگليس روز پنجشنبه اعلام کرد که وزارت امور خارجه اين کشور کارکنان بخش ايران اين وزارتخانه را افزايش داده است.
* نيويورک- ايرنا- رئيس جمهوري آمريکا بعد از ظهر پنجشنبه سياست هاي جديد مهاجرتي اين کشور را اعلام کرد.
* تهران- ايرنا- روزنامه نيويورک تايمز نوشت که رئيس جمهوري آمريکا در هشداري به مشاوران جنگ افروز در کاخ سفيد به سرپرست وزارت دفاع خود گفته است که خواهان جنگ با ايران نيست.
* نيويورک- ايرنا- نماينده دائم سعودي در سازمان ملل متحد با ارسال نامه اي به شوراي امنيت ادعاهايي را درباره انفجارهاي انجام شده بر خطوط انتقال نفت اين کشور مطرح کرد و آن را به انصار الله يمن نسبت داد.
* تهران- ايرنا- سقوط يک فروند هواپيماي اماراتي به کشته شدن خلبان و کمک خلبان انجاميد و دو تن نيز زخمي شدند.
* تهران- ايرنا- پليس آمريکا روز پنجشنبه فعالان صلح طلبي را که يک ماه گذشته در ساختمان سفارت ونزوئلا در واشنگتن حضور داشتند و خواستار بازگشت ديپلمات هاي رسمي اين کشور به سفارت خود بودند، دستگير و از ساختمان سفارت بيرون کرد.
* نيويورک- ايرنا- رئيس جمهوري سوئيس ظهر پنج شنبه به وقت محلي با همتاي آمريکايي خود ديدار کرد.
* تهران- ايرنا- وزير امور خارجه آمريکا در تماسي تلفني با پادشاه عمان پيرامون مسائل مختلف از جمله ايران گفت و گو کرد.
* نيويورک- ايرنا- رئيس مجلس نمايندگان آمريکا خواستار حضور مقامات دولت در کنگره براي ارائه توضيح در قبال برنامه ها و عملکردشان در خاورميانه شد و گفت: اميدورام مشاوران رئيس جمهوري بدانند که به هيچ وجه، اختياري براي جنگ ندارند.
* تهران- ايرنا- عليرضا کاظمي ابدي سفير و نماينده دائم جمهوري اسلامي ايران در سازمان منع سلاح هاي شيميايي روز پنجشنبه با حضور در مقر اين سازمان در لاهه اعتبارنامه خود را به فرناندو آرياس مديرکل اين سازمان تقديم کرد.
* تهران- ايرنا- قيمت سبد نفتي سازمان کشورهاي صادرکننده نفت (اوپک) روز چهارشنبه (25 ارديبهشت‌ماه) 60 سنت افزايش يافت و به 71 دلار و 26 سنت رسيد.
شبد**1953**1379
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد

با حکم معاون توسعه مدیریت گمرک ایران، سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی منصوب شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس حکم معاونت توسعه مدیریت گمرک ایران، علی نباتی به عنوان سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی بندرعباس منصوب شد.

نباتی سابقه 26 سال فعالیت در حوزه های گمرکی داشته که 17سال آن در گمرکات مختلف استان هرمزگان بوده است.

پیشتر محمد آگاهی به عنوان معاون فنی گمرک شهید رجایی فعالیت میکرد که به تازگی با حکم رییس کل گمرک به عنوان ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی منصوب شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از خبرگزاری های ایران
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه ؛ توقف در بدیهیات
  • پنجشنبه یا شنبه؛ کدامیک آخر هفته تعطیل می‌شود؟
  • اوکراین| کی‌یف به صلاح خود از موشک‌های دوربرد استفاده می‌کند
  • پایگاه خبری اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد | انگ زدن بی‌حجابی را حل نمی‌کند