Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس - ايرنا - معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني سازمان مديريت و برنامه ريزي هرمزگان گفت: هم اکنون 73هزار کارمند در 128 اداره هاي دولتي استان شاغل هستند.

به گزارش ايرنا، حميد دولتي پنجشنبه شب در شوراي راهبردي توسعه مديريت هرمزگان افزود: اين درحالي است که تعداد پست هاي دولتي در استان به 40هزار مورد مي رسد و نشان مي دهد تعداد نيروهاي دولتي از تعداد پست ها بيشتر و کارمندان برخي سازمان ها بيش از پست هاي مصوب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: 61 درصد پست هاي سازماني هرمزگان داراي تصدي و 39 درصد بدون تصدي اند و دانشگاه علوم پزشکي با 29 درصد بيشترين تعداد پست هاي بدون تصدي را دارد.
وي اضافه کرد: درحال حاضر 13 اداره دولتي بدون پست هاي بدون تصدي اند و 13 و چهار دهم درصد نيروها در ستادها و بقيه در شهرستان ها مشغول به خدمت هستند.
معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني سازمان مديريت و برنامه ريزي هرمزگان اشاره کرد: بندرعباس با 45 و هفت دهم درصد بيشترين تعداد کارکنان دولت را در خود جاي داده است.
دولتي اشاره کرد: 65 و نيم درصد از کارکنان دولت را مردان و 34 و نيم درصد ديگر را زنان تشکيل مي دهند و تحصيلات کارکنان به تفکيک درصد و تعداد قابل بيان است.
** حدود400نفر از خانواده هاي شهدا شاغل در اداره ها
استاندارهرمزگان هم گفت: بيشتر کارمندان دولت را نيروهاي تحصيل کرده تشکيل مي دهند که اين ظرفيت مناسبي براي ايجاد تحول در استان است و از مجموع 73 هزار کارمند دولت در اين استان حدود 400 نفر از خانواده شهدا هستند
بخش ديگري از اين نشست به بيان عملکرد اداره هاي دولتي در راه اندازي ميزهاي خدمت اختصاص داشت که استاندار هرمزگان به اداره هايي که آنرا ايجاد نکردند هشدار داد.
فريدون همتي گفت: معنايي ندارد اداره کل امور اقتصادي و دارايي و فناوري اطلاعات و ارتباطات هرمزگان مشمول راه اندازي ميز خدمت نشوند.
رييس شوراي راهبردي توسعه مديريت هرمزگان افزود: اينکه بگويند مخابرات خصوصي بوده و مشمول نمي شود نادرست است، مگر کنترل قيمت ها شامل بخش خصوصي نمي شود.
وي اشاره کرد: اين 9 دستگاه بايد ميز خدمت خود را راه اندازي کنند و با دستگاهي که آنرا اجرا نکند برخورد مي شود و اگر بودجه استاني دريافت مي کند آنرا قطع مي کنيم.
استاندار هرمزگان بيان داشت: علاوه بر اين به مردم اعلام مي کنيم آن اداره را جزو دولت به شمار نياورند.
همتي خاطر نشان کرد: مردم ضعف اداره هاي دولتي را به بازرسي استانداري هرمزگان اطلاع دهند تا مورد پيگيري قرار گرفته و رفع شود.
3219 / 6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۲۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی

بر اساس بودجه در سال ۱۴۰۳ بانک مرکزی سودده ترین شرکت دولتی است و سهم ۲۳ درصدی از درامدهای بودجه از محل سود سهم شرکتهای دولتی را به خود اختصاص خواهد داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، نگاهی به فهرست شرکتهای دولتی بر اساس سود سهام در بودجه سال 1403 نشان میدهد بانک مرکزی سهم 23 درصدی از سود سهام شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده و سود ده ترین شرکت دولتی میباشد.

در رتبه دوم شرکت ملی نفت قرار گرفته که 18 درصد از واریزی مربوط به سود سهام شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است.

ایمیدرو 13 درصد از سود سهم شرکتهای دولتی و ملی گاز ایران نیز 6 درصد از این پرداختها را به خود اختصاص داده اند. پالایش نفت ابادان  و تهیه و تولید مواد معدنی نیز در رده های بعدی قرار گرفته اند. سازمان دریانوردی و شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی نیز هر کدام سهم یک درصدی در این خصوص را روی دوش دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد