Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@14:06:00 GMT

قهرمانی النصر در لیگ عربستان و الدحیل در جام امیر قطر

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۲۸۴۸

قهرمانی النصر در لیگ عربستان و الدحیل در جام امیر قطر

تیم های النصر عربستان و الدحیل قطر توانستند به ترتیب قهرمانی در لیگ عربستان و جام امیر قطر را به دست بیاورند.

به گزارش ایسنا و به نقل از afct تیم فوتبال النصر عربستان موفق شد با برتری برابر الباطن عنوان قهرمانی را در لیگ فوتبال عربستان به دست بیاورد. به این ترتیب النصر با یک امتیاز بیشتر از الهلال عنوان قهرمانی لیگ این کشور را برای هشتمین بار به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهلال که به دنبال سومین قهرمانی پیاپی در لیگ عربستان بود، رقابت نزدیکی با تیم النصر بر سر عنوان قهرمانی داشت ولی این شاگردان روی ویکتوریا بودند که قدر این موقعیت را دانستند و توانستند با برتری ۲ بر یک برابر الباطن به عنوان قهرمانی دست یابند.

برد جونز دروازه بان استرالیایی النصر با ۱۱ کلین شیت، کمک زیادی به تیمش در راه قهرمانی در لیگ عربستان داشت.

همچنین در دیدار نهایی جام امیر قطر دو تیم الدحیل و السد برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با نتیجه پرگل ۴ بر یک به سود الدحیل به پایان رسید. این دی حالی بود که ابتدا السد توانست دروازه الدحیل را باز کند ولی در ادامه ۴ بار دروازه خودی را باز شده دید.

ادمیلسون برزیلی با زدن دو گل و ثبت یک پاس گل ستاره این دیدار بود. به این ترتیب السد که عنوان قهرمانی را در این فصل لیگ قطر به دست آورده بود نتوانست دومین جام داخلی را به دست بیاورد و ژاوی بدون کسب جام، بیاد وداع تلخی با السد داشته باشد.

‌انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: النصر عربستان تیم فوتبال الدحیل قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل مهدی قائدی به النصر امارات / فیلم

گلزنی مهدی قائدی در دیدار اتحاد کلبا و النصر امارات.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • خلاصه بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • ادامه روزهای کابوس وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • (ویدیو) گل اول اتحاد کلبا به النصر توسط قایدی
  • گل مهدی قائدی به النصر امارات / فیلم