Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-02@22:45:54 GMT

جاده کرج - چالوس یک‌طرفه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۲۸۸۲

جاده کرج - چالوس یک‌طرفه می‌شود

ساعت24 - رئیس پلیس راهور البرز گفت: جاده کرج - چالوس روز جمعه با هدف روان سازی ترافیک یک طرفه می شود.

رئیس پلیس راهور البرز گفت: جاده کرج - چالوس روز جمعه با هدف روان سازی ترافیک یک طرفه می شود.

سرهنگ رضا گودرزی رئیس پلیس راهور البرز با اشاره به یکطرفه شدن جاده چالوس در روز جمعه در پی اعمال محدودیت ترافیکی، به منظور افزایش ایمنی و تسهیل درتردد وسایل نقلیه گفت: رفت و آمد وسایل نقلیه فردا از ساعت 14تا24 از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت 17تا24 از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور البرز با بیان اینکه آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان از جاده کرج - چالوس ممنوع است افزود: همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8تا ساعت 24 امروز پنج شنبه و فردا جمعه از جاده هراز ممنوع ممنوعیت تردد دارند.

وی همچنین آمد و شد موتورسیکلت رابه استثنای موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت6 شنبه 28 اردیبهشت در جاده‌های کرج، چالوس و هراز ممنوع اعلام کرد.

منبع:فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: جاده کرج چالوس یک طرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور فراجا با مردم امروز در مرکز نظارت همگانی فراجا ۱۹۷ برگزار شد.

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در این دیدار مردمی به مسائل و مشکلات مردم پرداخت.

رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص بیشترین مطالبات مردم در این جلسه مردمی اظهار داشت: بیشترین مشکلات بیان شده از سمت مردم شماره گذاری خودروها و تخلفات آموزشگاه‌های رانندگی بوده است.

سردارحسینی تصریح کرد: روال همیشگی و مرسوم این هست که مسوولان فراجا در ۱۹۷ به مشکلات طرح شده مردم رسیدگی کرده و یکی از کارهای خوب است.

وی گفت: امروز بیش از ۱۳۰ نفر به دلایل مختلف به ۱۹۷ مراجعه کردند که مهمترین مطالبات و در خواست مردم، آموزشگاه‌های رانندگی، اعتراض به فرآیند پیگیری تصادفات و جریمه رانندگی بود؛ نکته مهم این بود که در جرایم رانندگی هیچکدام جریمه اشتباهی نبود؛ بلکه درخواست بخشش بوده است.

رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص نور چراغ ها گفت: نور چراغ ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد و چراغ فابریک خودروها از شرایط استاندارد برخوردار است.

وی در خصوص بعل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو گفت: نصب هر گونه نوشتار یا برچسب بر روی شیشه ها و بدنه خودرو ممنوعیت دارد و تنها استثنا برای خودروهایی که مربوط به بخش های تجاری و اقتصادی که با گرفتن مجوز با ابعاد مشخص نسبت به درج نوشته اقدام داشته باشند موردی ندارد و در غیر این صورت هر گونه تصویر و نوشته ممنوعیت دارد.

کد خبر 6092881

دیگر خبرها

  • جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • جزییات محدودیت‌های جدید ترافیکی در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور
  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی مطلقاً ممنوع است
  • جاده چالوس بسته است