Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-02@17:01:44 GMT

اتفاق عجیب برای برای ویلموتس و همسرش

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۳۲۳۵

اتفاق عجیب برای برای ویلموتس و همسرش

خرداد؛ ایرانی‌ها قهرمان‌های اینستاگرام هستند. به طور قطع هیچ بنی‌بشری در دنیا پیدا نمی‌شود که مثل ایرانی‌ها در اینستاگرام پرسه بزند و خلاقیت به خرج بدهد.

روز گذشته به محض ورود ویلموتس به ایران، غیورمردان فضای مجازی دست به کار شدند و پیج‌های متعددی به اسم او ساختند. یکی از ایرانی‌ها ولی استعداد بیشتری به خرج داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او علاوه بر اینکه برای ویلموتس پیج ساخت و ۳۶ هزار فالوور فیک برایش خرید، برای خانم کاترین لامبیتس همسر او هم پیج فیک ساخت! این ایرانی غیور برای آنکه بتواند فالوور‌های بیشتری جذب کند و نشان دهد پیج ویلموتسی که ساخته اورجینال است نه فیک، از پیج فیک همسر او برای پیج فیک مارک، کامنت‌های عاشقانه می‌گذاشت!
خیلی‌ها با دیدن این پیغام تصور می‌کردند هر دو پیج اصلی هستند و به همین دلیل آن‌ها را فالو می‌کردند. در واقع یک ایرانی دیروز در فضای مجازی نقش همسر ویلموتس را هم بازی کرد تا بتواند فالوور بگیرد.
همین دیروز نزدیک به هزار فالوور به پیج فیک ویلموتس اضافه شد و پیج فیک همسر او هم پذیرای ایرانی‌ها بود. خیلی‌ها برای این دو کامنت می‌گذاشتند. خیلی از ایرانی‌ها برای ویلموتس از ایران نوشتند، از اینکه چه کار سختی دارد. خیلی‌ها هم به او خوشامد گفتند.
در این بین بعضی‌ها فهمیدند که رکب خورده‌اند و به همین خاطر تلاش می‌کردند به بقیه بگویند پیج فیک است. یک نفر هم این وسط پیدا شده بود که پیج دیگری را تبلیغ می‌کرد و می‌گفت این پیج اصلی است. تازه بعد از نیم روز همه فهمیدند ساختن پیج فیک ویلموتس کار یک شیرازی بوده است! در بین فالووینگ‌های پیج همه خارجی بودند الا پسری از شیراز که خود را عاشق پرسپولیس معرفی می‌کرد.
این حجم از اتفاقات عجیب و غریب باعث شد تا تحقیقی در این زمینه داشته باشیم. خیلی زود متوجه شدیم مارک ویلموتس اصلاً پیج اینستاگرامی ندارد. او حتی در فیسبوک هم فعال نیست و تنها در توئیتر یک پیج دارد. ویلموتس برعکس کارلوس کی‌روش خیلی اهل حضور در فضای مجازی نیست و احتمالاً لیست تیم ملی را هم در اینستاگرامش منتشر نخواهد کرد!

برچسب ها: ویلموتس ، اینستاگرام

منبع: خرداد

کلیدواژه: ویلموتس اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر برادر همسر رهبری درباره حجاب زنان و قوانین مردانه آن | فیلـم

حسن خجسته، مدیر اسبق رادیو و برادر همسر رهبر انقلاب به طور تلویحی به قانون حجاب و قوانین مرتبط با زنان واکنش نشان داد./ اطلاعات آنلاین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • نظر برادر همسر رهبری درباره حجاب زنان و قوانین مردانه آن | فیلـم
  • اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم
  • معلمان مشق عشق را در مکتب‌خانه‌ها تدریس می‌کنند
  • اتفاق عجیب در مراسم خاکسپاری | وقتی حاضران زیر خاک دفن می‌شوند! + ویدئو
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • اتفاق عجیب در صحن علنی مجلس /نمایندگان به جداول بودجه دسترسی ندارند!
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • تصویری عجیب از همسر علیرضا بیرانوند به همراه یک سگ غول‌پیکر!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!