Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائتلاف گروه‌های فلسطینی در شمال در بیانیه‌ای مقاومت را تنها راه آزادسازی فلسطین دانستند. ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه های فلسطینی، ائتلاف گروه‌های فلسطینی در شمال در بیانیه‌ای اعلام کردند: این روزها مصادف است با هفتاد و یکمین سالروز "نکبت" (سالروز اعلام تشکیل رژیم صهیونیستی)، حادثه‌ای که به دنبال آن یک ملت از وطن خود اخراج شد و به جای آنها افراد و گروه‌هایی از سرتاسر دنیا در فلسطین اسکان داده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: در جریان نکبت 800 هزار فلسطینی از چهار میلیون نفری که در فلسطین زندگی می‌کردند آواره شدند ولی ملت فلسطین دست از مقاومت بر نداشت و توانست هویت  ملی خود را حفظ کرده و انقلابی برای آزادسازی کشورش آغاز کند، به‌گونه‌ای که در راه بیش از 100 هزار شهید تقدیم کرده است.

رژیم صهیونیستی و نکبت‌های متوالی در جهان اسلام

ائتلاف گروه‌های فلسطینی در شمال با اشاره به خطراتی که مسئله فلسطین را از طریق ائتلاف صهیونیستی و رژیم‌های مرتجع عربی و طرح موسوم به معامله قرن تهدید می‌کند خواستار آغاز گفت‌وگوی ملی فراگیر برای تدوین طرحی ملی با هدف حمایت از مبارزه ملت فلسطین و راهپیمایی‌های بازگشت شد.

این گروه‌ها تاکید کردند: وحدت ملت فلسطین  تنها راه حفظ حقوق تاریخی آنها است و گزینه مقاومت تنها راه آزادسازی سرزمین و احقاق حقوق فلسطینیان است، زیرا راه مذاکرات و سازش حقوق ملت را احقاق نمی‌کند و نتیجه‌ای به جز ضرر برای مسئله فلسطین ندارد.

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90,1115/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "فلسطین"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار فلسطین اخبار فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۳۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات برای اولین بار+ فیلم

گروه مقاومت اسلامی بحرین موسوم به «سرایا الاشتر» (گروهان‌های الاشتر) از حمله پهپادی به فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از المیادین، گروه مقاومت اسلامی بحرین موسوم به «سرایا الاشتر» (گروهان‌های الاشتر) با انتشار تصاویری از حمله پهپادی به فلسطین اشغالی خبر داد.

این نخستین بار است که گروه مقاومت بحرین موسوم به سرایا الاشتر به اسرائیل حمله می‌کند.

گروه‌هان‌های الاشتر (سرایا الاشتر) به عنوان گروه مقاومت اسلامی بحرین تصاویری از حمله پهپادی به ساختمان شرکت حمل و نقل «تراک نت» در بندر ایلات خبر داد.

شرکت تراک نت پس از محاصره دریایی بندر ایلات از سوی یمنی‌ها، اقدام به انتقال زمینی کالا از بنادر کشورهای عربی خلیج فارس به فلسطین اشغالی کرده است.

به گزارش ایمنا، مقاومت اسلامی در بحرین معروف به سرایا الأشتر (گردان‌های اشتر) در اواخر سال ۲۰۱۴ میلادی تاسیس شد. این گروه نام خود را از مالک بن اشتر از یاران امام علی (علیه السلام) گرفته است. کد خبر 750341

دیگر خبرها

  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌ بس
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس
  • تاکید مقاومت فلسطین بر کارشکنی اشغالگران در مذاکرات/ الرشق رژیم صهیونیستی را تهدید کرد
  • مقاومت بحرین از حمله دوم به بندر ایلات اشغالی خبر داد
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود
  • «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است
  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن
  • حمله مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات برای اولین بار+ فیلم
  • مقاومت اسلامی بحرین با حمله پهپادی به اسرائیل برای اولین بار+ فیلم
  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل