Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@11:00:19 GMT

سقوط یک جنگنده امریکایی حامل مهمات نظامی

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۳۳۴۰

یک فروند هواپیمای جنگنده اف 16 آمریکا حامل مهمات نظامی در ایالت کالیفرنیا سقوط کرد.

گزارش رسانه های محلی نشان می دهد نیروهای امدادی درخواست واکنش به «مواد کاملا خطرناک» را داده اند چراکه این هواپیما حاوی مهمات نظامی بوده است.

دفتر شهرداری شهرستان ریورساید، منطقه ای که این جنگنده در آن سقوط کرده، گزارش داد خلبان توانسته در امنیت کامل از هواپیما بیرون بپرد اما مردم منطقه باید از نزدیک شدن به محل سقوط خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز از جزئیات خسارات احتمالی این حادثه خبر منتشر نشده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جنگنده آمريكایی کالیفرنیای آمریکا سقوط هواپیما در آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۳۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند

سید اسماعیل موسوی گفت: بهروز اسکندری از پاکبانان شهرداری منطقه ۲ در روز سه شنبه چهارم اردیبهشت جاری مشغول فعالیت بود که کیف پول حاوی مدارک معتبر شناسایی و مقادیری دلار را پیدا می کند.

وی اضافه کرد: بلافاصله با مدیر خود تماس گرفته و ماجرا را اطلاع می دهد، سپس با بررسی های به عمل آمده شماره شهروند زنجانی را با دشواری هایی پیدا کرده و کیف را با تمامی محتویات در حضور مسئوولین مربوطه منطقه ۲ به صاحب آن باز می گرداند.

این مسوول ادامه داد: این اقدام شایسته گویای جاری بودن خصلت های نیک امانتداری و پاکدستی در میان زنجانی ها بوده و این کار پاکبان امانتدار و درستکار موجب افتخار هم استانی ها است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه
  • گزارش تلویزیون اسرائیل از سوخو 35‌ های در راه ایران
  • پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند
  • اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • عفو بین‌الملل: اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین/ استقرار ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده انگلیسی در لهستان/ چرا اوکراین فقط ۶ ماه وقت دارد؟
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • شکست پنجه عقاب در صحرای طبس
  • بسته تسلیحاتی یک میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین
  • آماده‌سازی بسته کمک تسلیحاتی جدید آمریکا به اوکراین