Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@03:08:55 GMT

شادی بازیکنان سپاهان از آسیایی شدن +عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۳۴۴۶

شادی بازیکنان سپاهان از آسیایی شدن +عکس

طلایی پوشان پس از کسب نایب قهرمانی در رختکن به جشن و پایکوبی پرداختند.

به گزارش مشرق، سپاهان بعد از آنکه در لیگ چهاردهم به قهرمانی رسید، طی چهار فصل اخیر نتوانست نتایج خوبی کسب کند و از لیگ قهرمانان دور بود ولی آنها پس از این مدت طولانی مجدداً توانستند با نایب قهرمانی در لیگ هجدهم سهمیه آسیایی را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلایی پوشان که از ابتدای فصل رقابت سختی در بالای جدول با پرسپولیس داشتند، در نهایت کورس قهرمانی را به سرخ پوشان واگذار کردند و به رتبه دوم رسیدند ولی این جایگاه هم برای آنها خوشحال کننده خواهد بود چراکه توانستند به روند ناکامی چهار فصل اخیرشان پایان دهند و دوباره آسیایی شوند.


ضمن اینکه شاگردان امیر قلعه‌نویی امیدوار هستند ناکامی در قهرمانی لیگ برتر را در جام حذفی جبران کنند و با برتری در دیدار پیش رو مقابل پرسپولیس، به فینال راه یافته و صاحب جام شوند.


بازیکنان سپاهان پس از برتری شب گذشته مقابل استقلال خوزستان و قطعی شدن نایب قهرمانی در رختکن جشن و پایکوبی کردند و از کسب سهمیه آسیایی ابراز رضایت داشتند.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز بندر فجیره بازیکنان فوتبال سپاهان عکس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۳۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا که به میزبانی خانتی مانسیسک روسیه برگزار شد، با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. تیم‌هایی از آسیا و اروپا در این رویداد که تحت عنوان شهر‌های آسیا برگزار شد، حضور داشتند.   تیم پسران کشورمان در این مسابقات با کسب ۱۶ امتیاز دوم شد و تیم دختران ایران نیز با کسب ۹ امتیاز تیمی در جایگاه ششم جدول ۱۵ تیمی مسابقات قرار گرفت.   تیم امید شطرنج پسران کشورمان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم دختران ایران نیز با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در این مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد