Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-05@14:16:51 GMT

جایزه ویژه ایالت کاتالونیا به مسی اهدا شد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۳۷۰۷

جایزه ویژه ایالت کاتالونیا به مسی اهدا شد+عکس

در مراسمی برترین جایزه ایالت کاتالونیا به لیونل مسی اهدا شد.به گزارش بلاغ، در مراسمی در ایالت کاتالونیا برترین جایزه این ایالت جدایی طلب به نام کرئو دسن ژردی به لیونل مسی اهدا شد.

این جایزه در سال 1981 توسط دولت کاتالونیا برای قدردانی از تلاش‌های افرادی که به شناخته شدن هویت این ناحیه کمک می‌کنند، شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی که همواره به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال در تمام دوران ها شناخته می شود، در دوران پر بار فوتبالی خود 5 بار توپ طلای جهان را از آن خود کرده و از زمان نخستین بازی خود در سال 2004 برای آبی اناری ها، موفقیت های بی نظیری به دست آورده است.

او با فتح 34 جام، بیشتر از هر بازیکنی در تاریخ باشگاه افتخار آفرینی کرده و با 598 گل در تمامی رقابت ها، رکورد دار بیشترین گل در تاریخ آبی اناری ها است.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۳۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد، محمد محسن رفیعی اعلام کرد: در مرحله نخست ۵۰۰ جلد کتاب از سوی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) به کتابخانه سیار شهرستان بهاباد اهدا شد.

وی همچنین از برگزاری نشستی با حجت الاسلام علیزاده نماینده بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در راستای رسالت فرهنگی این بنیاد و ترویج فرهنگ رضوی و سیره امام رضا (ع) و ائمه معصومین (س) خبر داد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یزد همچنین عنوان کرد: مقرر شد اهدای کتاب به دیگر کتابخانه های مناطق محروم و روستایی استان یزد در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 6097264

دیگر خبرها

  • گروه‌محوری در دستور کار جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دارد
  • «فرج الله سلحشور» تئاتر را از مسجد آغاز کرد و بعد آثارش در جهان دیده شد
  • اهدای جایزه «فرج الله سلحشور» در جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • «هات داکس» جایزه بهترین مستند بین‌المللی را به فیلم هندی داد
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • برگزاری آیین بانوی اهداکننده حیات در استان یزد
  • رقابت ۱۴ گروه در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد/ جایزه ویژه فرج‌الله سلحشور اعطا می‌شود
  • لواندوفسکی در بارسلونا ماندنی شد
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس