Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@20:39:33 GMT

تفاوت روز قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۳۸۶۸

تفاوت روز قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان روز گذشته در جلسه هماهنگی برگزاری آئین‌های روز قدس، عید فطر، ارتحال امام و ۱۵ خرداد در سرسرای اجتماعات تالار الغدیر فرمانداری آبادان گفت: برگزاری باشکوه روز قدس به دلیل رجزخوانی‌های آمریکایی جنایتکار و ترسوهایی که در مملکت هستند، از اهمیت خاصی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تهدیدات آمریکا علیه ایران ادامه داد: کسی که توان دارد اقدام می‌کند جار نمی‌زند و رجزخوانی نمی‌کند، قلدرمآبی آمریکایی‌ها از این بابت است که قادر به انجام کاری نیستند.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه روز قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته تفاوت‌های خاص خودش را دارد، افزود: فشار آمریکا سبب شد تا استقامت ملت ایران بیشتر شود.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به نزدیکی روز قدس امسال به ارتحال امام (ره) گفت: بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی ایران همان کسی است که امروز به برکت وی تمام دنیا در مقابل استکبار قد علم کرده و در مبارزه میان مستکبر و مظلوم حامی و پشتیبان مظلومان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور ادامه داد: ۴۰ سال است که آمریکا با تمام امکانات سخت افزای، نرم افزاری، مادی و تجهیزاتی در تلاش برای ضربه زدن به ایران بود اما نتوانستند.

وی با اشاره به اینکه پهپادهای یمن در حال نقطه زدن دکل‌های سعودی هستند، افزود: برخی‌ها فکر کردن با رحلت امام (ره) فاتحه نظام و انقلاب خوانده می‌شود اما دیدیم که چنین نشد و هنوز انقلاب اسلامی ایران بالنده و پایدار ادامه دار است.

امام جمعه آبادان گفت: با توجه به تقارن ارتحال امام با ماه رمضان دیگر اعزام مردمی برای شرکت در آئین ارتحال امام راحل نداریم و از همین رو در شب‌های چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه در مصلی نماز جمعه ویژه برنامه‌هایی را با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور با تاکید بر حضور مسئولان در آئین‌های مرتبط با ایام یاد شده، افزود: به طور حتم عدم حضور مسئولان در آئین‌های مختلف سبب بدبینی مردم نسبت به آنان و نظام می‌شود.

وی ادامه داد: نماز عید فطر نیز به عنوان نماز بندگی خدا در یک محل برگزار می‌شود تا این اجتماع عظیم نمود پیدا کند و لذا این آئین همچون سال‌های گذشته در بلوار دهداری مقابل استادیوم تختی برگزار می‌شود که جزئیات بیشتر آن متعاقباً اعلام می‌شود.

به گفته امام جمعه آبادان، راهپیمایی روز قدس نیز ساعت ۱۲ ظهر از محل مسجد امام علی به سمت مصلی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ د

اهمیت راهپیمایی روز قدس امسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در ورامین

آئین عزاداری سوگواری شهادت امام صادق (ع) با حضور اقشار مختلف مردم در ورامین برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079754 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • محور بندر امام ـ آبادان بازگشایی شد
  • آئین عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در ورامین
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • رفتار شیعیان باید موجب تقویت مذهب شود
  • بیداری نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی به داخل دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • قیمت دینار عراق امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تفاوت عجیب قیمت خودرو در ایران و امارات
  • فیلمی متفاوت از کنکور دادن دانش آموزان قبل از انقلاب
  • افزایش حجم تجارت خارجی ایران نسبت به سال گذشته
  • خون مسلمان در اسلام حرمت دارد/ حکام کشورهای عربی نسبت به مسلمانان بی گناه بی تفاوت نباشند