Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@15:12:36 GMT

قيمت جهاني طلا امروز

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۴۰۵۶

قيمت جهاني طلا امروز

خبرگزاري آريا - قيمت هر اونس طلا امروز با 0.1درصد کاهش به 1285دلار و يک سنت رسيد.
به گزارش خبرگزاري آريا، به دنبال انتشار آماري قوي از اقتصاد آمريکا که موجب تقويت ارزش دلار و افزايش اشتهاي سرمايه گذاران براي حضور در بازارهاي پرريسک شد، قيمت طلا روز جمعه کاهش داشت. ديروز نيز قيمت فلز زرد بيشترين افت يک ماه اخير را تجربه کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اين گزارش، قيمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد کاهش به 1285 دلار و يک سنت رسيد. قيمت فلز زرد روز پنجشنبه 0.8 درصد افت کرد که بيشترين افت يک روزه در طي يک ماه گذشته بود. قيمت طلاي آمريکا نيز امروز با 0.1 درصد افت به 1285 دلار و 20 سنت رسيد.
بنجامين لو، تحليلگر موسسه فيليپ فيوچرز در اين باره گفت: «سرمايه گذاران تمايل بيشتري براي سرمايه گذاري در بازارهاي پرريسک پيدا کرده اند. لحن آشتي جويان مقامات آمريکايي و چيني در مورد ادامه مذاکرات تجاري آنها را خوش بين کرده است... همچنين انتشار آمارهاي قوي از ميزان سوددهي شرکت ها موجب تقويت شاخص هاي بورس و ارزش دلار شده است.»
در همين حال آمارهاي منتشر شده از بخش مسکن آمريکا نشان داده که ساخت مسکن در ماه آوريل بيش از حد انتظار افزايش يافته در حالي که تعداد افراد متقاضي دريافت حقوق بيکاري در هفته گذشته بيش از حد انتظار کاهش داشته است. اين آمارها نشان دهنده رشد پايدار بازار کار آمريکا و تقويت اقتصاد اين کشور است.
به گزارش تسنيم به نقل از رويترز، تقويت ارزش دلار موجب گرانتر شدن طلا براي خريداراني مي شود که با ارزهاي غيردلاري خريد مي کنند. اوايل هفته جاري و پس از آنکه چين اقدامات تلافي جويانه اي را عليه برخي کالاهاي وارداتي از آمريکا اعلام کرد، قيمت فلز زرد 1.1 درصد افزايش داشت و بيشترين رشد يک روزه در طي حدود 3 ماه گذشته را به ثبت رساند. هرچند نگراني ها از تشديد جنگ تجاري تا حدودي فروکش کرده، اما سرمايه گذاران همچنان نگران تبعات احتمالي قرار گرفتن شرکت چيني هوآوي در فهرست سياه دولت آمريکا هستند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۴۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار امروز 16 اردیبهشت 1403

به گزارش صدای ایران،قیمت دلار مبادله ای، امروز به ۴۴،۴۳۷ (چهل و چهار هزار و چهارصد و سی و هفت) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، افزایش ۰.۲۷ درصدی داشته است.

دیگر خبرها

  • قیمت حبوبات از خرداد کاهشی می‌شود
  • قیمت نفت / برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ |برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • قیمت دلار امروز 16 اردیبهشت 1403
  • نرخ ارز امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
  • طلای جهانی پس رفت
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ |برنت ۸۲ دلار و ۹۶ سنت شد