Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@23:43:11 GMT

وزارت صمت به تداوم نابسامانی در بازارها پایان دهد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۴۱۱۸

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس به وزرات صمت یک ماه فرصت داد تا انتصابات ناشایسته در پست‌های کلیدی وزارتخانه را اصلاح و بازار را ساماندهی کند.
سیده حمیده زرآبادی

سیده حمیده زرآبادی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملتبا انتقاد از انتصابات نادرست در وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: بخش عمده‌ای از نابسامانی‌ها در بازار خودرو و سایر کالاها با ناکارامدی مدیران مربوطه در وزارت صمت ارتباط مستقیم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه مسیر انتصابات در این وزارتخانه حذف شایستگان و اولویت دادن به مدیران ناکارآمد و سفارشی است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: مدارکی درباره انتصابات ناشایست در وزارت صمت وجود دارد و برخی افراد پست‌های حساس و کلیدی دارند که با میزان تحصیلات، رشته تحصیلی و تجربه آنها به هیچ وجه همخوانی ندارد.

مدارکی درباره انتصابات ناشایست در وزارت صمت وجود دارد و برخی افراد پست‌های حساس و کلیدی دارند که با میزان تحصیلات، رشته تحصیلی و تجربه آنها به هیچ وجه همخوانی ندارد

انتصابات ناشایسته در پست‌های کلیدی وزارت صمت

وی با بیان اینکه در حال حاضر که کشور در شرایط جنگ اقتصادی است تصمیم گیری و تصمیم سازی در وزارتخانه صمت توسط افرادی صورت می‌گیرد که تحصیلات دوره راهنمایی دارند، اظهار کرد: استفاده از افرادی که دارای مشکل قضایی هستند در پست‌های کلیدی قطعا کمکی به بهبود شرایط نمی‌کند، اما وزارت صمت از این افراد در پست های کلیدی استفاده می‌کند.

فرصت یک ماهه به وزارت صمت برای ساماندهی بازار و استفاده از افراد شایسته

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به وزیر صنعت، معدن و تجارت فرصتی یک ماهه داده می‌شود که این انتصابات را لغو، بازار را ساماندهی و از افراد شایسته ونخبه استفاه کند، خاطرنشان کرد: اگر وزیر به نفع مردم این انتصابات را لغو نکند و از رانت‌هایی که در حوزه خودرو رخ داده جلوگیری نکند، تا یک ماه آینده ضمن پیگیری جدی استیضاح تمامی مدارک را در اختیار رسانه‌ها قرار داده و به اطلاع مردم می‌رسانم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: زرآبادی صمت انتصابات مارک ویلموتس سردار فدوی شاخص فلاکت توزیع کاغذ بمباران صنعا پرسپولیس سپاهان خداحافظی خسرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۴۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام خبر برگزاری نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت شورای ائتلاف گفت: این نشست امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، امیرابراهیم رسولی افزود: این روزها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزار می‌شود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزار می‌کند و امیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی ادامه داد: برخی روشی جز بی‌اخلاقی و تخریب ندارند، بی‌محلی سیاست ما به این قلیل افراد است. مسئله ما مردم و کشور است و با عنایت به رهنمودهای رهبرانقلاب در باب وحدت و پرهیز از مجادلات بیهوده سیاسی از آن‌ها و رفتارشان عبور می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ تداوم کاهش قیمت خودرو در بازار
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • انتصابات جدید در گیلان
  • تداوم پیشتازی همراه اول در جذب مشترکان
  • تداوم تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در تل‌آویو
  • نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴
  • حضور ۲ هزار تاجر در نمایشگاه اکسپوی تهران/آزاداندیشان جهان، بیش از این تداوم جنایات در غزه را تحمل نمی‌کنند