Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-02@23:30:33 GMT

همراهی انگلیس با دروغ‌پردازی‎های آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۴۱۴۲

همراهی انگلیس با دروغ‌پردازی‎های آمریکا

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، «جرمی هانت» وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد که کشورش درباره این موضوع که ایران به تهدیدی فزاینده تبدیل شده، با آمریکا هم‌نظر است و با این متحد نزدیک خود همکاری خواهد کرد.

وزیر خارجه انگلیس اظهار داشت که هفته گذشته در لندن و روز دوشنبه در بروکسل موضوع ایران را با مایک پمپئو، همتای آمریکایی خود، به بحث گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در صفحه توئیتر خود نوشت: «ما ارزیابی مشترکی از تهدید فزاینده ایران داریم. ما همیشه همکاری تنگاتنگ با یکدیگر داشته‌ایم».

جرمی هانت دوشنبه گذشته در بروکسل به خبرنگاران گفته بود که بریتانیا نسبت به خطر یک درگیری اتفاقی بین ایران و آمریکا و وخیم‌تر شدن ناخواسته وضعیت بسیار نگران است.

وی در عین حال گفته بود که باید کوشش کرد تا ایران دوباره در مسیر افزایش فعالیت‌های هسته‌ای قرار نگیرد.

این در حالی است که ژنرال «کریس گیکا» سخنگو و معاون فرماندهی عملیات به رهبری آمریکا علیه «داعش» در عراق و سوریه، در خصوص اینکه آیا تهدیدهای ایران و گروه‌های منتسب به آن علیه غرب افزایش یافته؟ گفته بود: «شاهد افزایش تهدیدها از سوی نیروهای مورد حمایت ایران در عراق و سوریه نبودیم».

ژنرال گیکا که از طریق تلفن در وزارت دفاع آمریکا به پرسش خبرنگاران پاسخ می‌داد، افزوده بود: «تغییراتی در مواضع یا پایگاه‌های گروه‌های شیعه حشد الشعبی در عراق مشاهده نشده است».

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: داعش حشد الشعبی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن

آمریکا و انگلیس در ادامه حمایت‌های خود از رژیم اسرائیل، مناطقی در شمال غرب یمن را هدف حمله هوایی قرار دادند.

به گزارش تسنیم، رسانه‌های یمن شامگاه پنجشنبه از حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال شهر صعده، استانی به همین نام در شمال غرب یمن خبر دادند.

شبکه المیادین لبنان نیز به نقل از منابع خود، این حمله هوایی را تأیید کرد. هنوز از تلفات و خسارت‌های احتمالی این حمله خبری منتشر نشده است.

 

دیگر خبرها

  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • واکنش کاربران به دروغ‌های بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند و سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • صنعا: سرکوب دانشجویان موید دروغ بودن شعار دموکراسی آمریکاست