Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-04@13:39:14 GMT

پیش بینی وضعیت آب و هوای امروز شهرهای مختلف

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۴۶۹۶

پیش بینی وضعیت آب و هوای امروز شهرهای مختلف

سازمان هواشناسی کشور برای امروز در ۹ استان کشورمان، رگبار باران همراه با رعد وبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز جمعه 27 اردیبهشت نیمه غربی اصفهان، نیمه شرقی فارس، ارتفاعات شرقی زاگرس مرکزی در شرق کهگیلویه و بویراحمد و شرق چهارمحال و بختیاری، جنوب یزد، کرمان، شمال هرمزگان و برخی نقاط سیستان و بلو چستان در ساعات بعد از ظهر، رگبار باران همراه با رعد وبرق و وزش باد شدید موقت و احتمال سیلابی شدن ناگهانی و موقتی رودخانه‌های کوهپایه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا به هموطنان عزیز توصیه می‌شود در ساعات بعدازظهر و اوایل شب از اسکان در حاشیه رودخانه‌های و مسیلها خودداری کنند و با توجه به وقوع تندباد موقت احتمال شکست شاخه‌های درختان وجود دارد همچنین به دلیل وقوع صاعقه در ارتفاعات، لازم است کوهنوردان حتی الاامکان از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هواشناسی سیل اصفهان شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان در آذربایجان‌غربی در ارتفاعات و مسیر رودخانه‌ها اتراق نکنند

سعید کریمی کارشناس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان و وضعیت جوی حاکم، هشدار جدیدی امروز مبنی بر بروز سیلاب و طغیان رودخانه‌ها و نیز وقوع رعد و برق صادر شد.

وی افزود: رگبار باران و رعد و برق در نقاط مستعد وقوع تگرگ نیز دور از انتظار نیست و وزش تند باد لحظه‌ای نیز برای استان پیش بینی شده است.

کارشناس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه ها، خسارت به سازه‌های موقت در اثر تند باد و گردو خاک نیز برای استان تا روز دوشنبه پیش‌بینی می‌شود.

وی از شهروندان خواست تا از تردد در حاشیه رودخانه ها، ارتفاعات و کوهنوردی خودداری و در راستای کاهش خسارت‌ها به توصیه کارشناسان کشاورزی نیز توجه کنند.

آذربایجان‌غربی از اواخر هفته گذشته شاهد بارش باران و تند باد‌های لحظه‌ای بود این بارش‌های رگباری در اغلب مناطق استان به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • مشهد رکورددار هوای ناسالم است/ پاک‌ترین هوا سهم ارومیه شد
  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌ غربی ادامه دارد
  • صدور هشدار نارنجی در سمنان/ احتمال سیلاب نقطه‌ای در منطقه
  • شهروندان در آذربایجان‌غربی در ارتفاعات و مسیر رودخانه‌ها اتراق نکنند
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۵ اردیبهشت
  • هشدار نارنجی هواشناسی به کشاورزان
  • ناپایداری در وضعیت جوی و دریایی هرمزگان
  • شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • اصفهان رکورددار آلودگی هوا/ هوای ۲۰ کلان‌شهر سالم و پاک ثبت شد
  • فعالیت سامانه بارشی حاکم بر کرمانشاه در روز جمعه تشدید می‌شود