Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-09@02:13:37 GMT

اسامی محورهای مسدود شریانی

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۴۸۷۶

علی‌اکبر آشوری در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد جدیدترین وضعیت محورهای جاده‌ای مسدود کشور، اظهار کرد: در حال حاضر محورهای مسدود شریانی شامل محور پلدختر – کوهدشت، پلدختر – دره‌شهر، محور قدیم پلدختر – خرم‌آباد و محور شهداد – نهبندان است.

وی همچنین در خصوص جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمالی کشور، بیان کرد: شاهد تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه رشت – قزوین (رفت و برگشت) هستیم و هیچگونه مداخلات جوی در این محورها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور در مورد آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز، خاطرنشان کرد: شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج و در محدوده‌های ساسانی و امامزاده طاهر هستیم.

آشوری همچنین در مورد کمربندی دهلران که دارای محدودیت تردد با تغییر مسیر جزئی است، گفت: کمربندی دهلران مسدود است و تردد از داخل شهر دهلران انجام می‌شود.

وی با اشاره به محورهای دارای انسداد فصلی، اعلام کرد: محور شمشک – دیزین، گنجنامه – تویسرکان، سروآباد – پاوه، وازک – بلده و محور اولنگ – شاهرود به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر از ریزش سنگ در محور کرج - کندوان بر اثر بارش شدید باران خبر داد و مطرح کرد: این حادثه ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در محدوده پیچ واریان رخ داد.

وی با اشاره به اینکه در لحظه ریزش سنگ در این مسیر خودرویی تردد نمی‌کرد، خاطرنشان کرد: همزمان با وقوع این حادثه عوامل راهداری گچسر به محل اعزام و این مسیر پاکسازی شد و در حال حاضر تردد در این مسیر جریان دارد.

کد خبر 6099300

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران
  • وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۶ استان
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان