Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتلتیکو مادرید، عنوان کرد که گریزمان تصمیمش را برای جدایی گرفته بود و این باشگاه هیچ شانسی برای قانع کردن او نداشت.

طرفداری - آنتوان گریزمان روز سه شنبه (14 می) در بیانیه ای اعلام کرد که در پایان فصل به طور رسمی از اتلتیکو مادرید جدا خواهد شد. با توجه به این وضعیت، کار این باشگاه برای پر کردن جای خالی مهاجم 28 ساله فرانسوی، سخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش Miror، منابع خبری مختلف عنوان کرده اند که این مهاجم 28 ساله، به بارسلونا منتقل خواهد شد. گریزمان فصل گذشته نیز قصد جدایی از اتلتیکو مادرید را داشت اما در نهایت تصمیم گرفت که در این تیم ماندگار شود و قراردادش را نیز تا سال 2023 تمدید کرد. به نظر می رسد سیمئونه که چندی پیش در گفت و گویی عنوان کرده بود که مهاجم فرانسوی تیمش ماندنی خواهد شد از تصمیم جدایی گریزمان ناامید شده است. انریکه سرزو رئیس اتلتیکو مادرید در مورد واکنش سیمئونه به خبر جدایی گریزمان از اتلتیکومادرید صحبت کرد. او در گفت و گو با COPE، عنوان کرد:

سیمئونه هم مانند بقیه، ناراحت است. با این حال، گریزمان مصمم به ترک باشگاه بود و هیچ شانسی برای قانع کردن او در کار نبود. نمی دانم و اهمیت هم نمی دهم که او به کدام تیم خواهد رفت. اما، روال کار این است که تیمی که می خواهد بند آزاد سازی بازیکنی را پرداخت کند، با ما مذاکره کند. فعلا هیچ پیامی از جانب کسی برای مذاکره دریافت نکردیم. امیدوارم هر جایی که می رود مانند دوران حضورش در اینجا درخشان ظاهر شود. برای او آرزوی موفقیت می کنم. 

با این که به گفته سرزو، هنوز پیشنهادی برای جذب گریزمان دریافت نشده است، برخی از منابع خبری عنوان کردند که این بازیکن به زودی به بارسلونا خواهد رفت و این تیم حاضر خواهد بود بند آزاد سازی مهاجم  28 ساله فرانسوی را پرداخت کند. گریزمان اما، تنها نام بزرگی نیست که سیمئونه برای فصل آینده در اختیار نخواهد داشت. پیش تر از این، جدایی دیگو گودین و لوکاس هرناندز از اتلتیکو مادرید به صورت رسمی اعلام شده بود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است

به گزارش "ورزش سه"، ناچو فرناندز تصمیم گرفته در 30 ژوئن از رئال مادرید جدا شود و قراردادش را با این باشگاه اسپانیایی تمدید نخواهد کرد.

نشریه مارکا با تایید این خبر اعلام کرد که هیچ چیزی تغییر نکرده و میل او برای شروع یک ماجراجویی جدید، موجب شده تا تصمیم به جدایی از رئال مادرید بگیرد و مقصد بعدی او لیگ حرفه‌ای آمریکا است.

کاپیتان رئال پیشنهادهای بزرگی را رد کرده و در نظر دارد که فوتبالش را آمریکای شمالی دنبال کند. طبق گفته مارکا، ناچو که به فکر خداحافظی بود تصمیم گرفت یک فصل دیگر به فوتبال ادامه دهد و در طول فصل تصمیم گرفت تا به آمریکا برود. تصمیم تو قطعی است و ناچو به لیگ ام ال اس خواهد رفت.

او آرزوی در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانی را پس از جدایی کریم بنزما محقق کرد، سوپرجام را بالای سر برد، همین کار را در لالیگا انجام خواهد داد و رویای قهرمانی در چمپیونزلیگ هم هنوز زنده است.

او در تمام فصل این تصمیم را گرفته بود که نمی‌خواهد برای فصل بعد در رئال بازی کند. حتی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هم تغییری روی تصمیم او نخواهد داشت و ناچو در پایان فصل رئال را ترک می‌کند.

دیگر خبرها

  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • تایید جدایی کاپیتان از رئال مادرید؛ ناچو به لیگ MLS می‌رود!
  • تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است
  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم