Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:56:32 GMT

خطبه های نماز جمعه شهرهای خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۵۱۲۱

خطبه های نماز جمعه شهرهای خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- ائمه جمعه شهرهای مختلف خراسان رضوی در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به مشکلات اقتصادی، بر عمل به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص همکاری همگانی با دولت برای حل مشکلات و نیز همچنین پوشالی بودن رجزخوانیهای آمریکا تاکید کردند.

امام جمعه سبزوار 'وابستگی به نفت، خام فروشی، مداخلات غیرلازم دستگاههای حکومتی در مسائل اقتصادی، عدم اجرای سیاستهای اصل 44 و اصلاح ساختار بودجه' را از آسیبهای اقتصادی کشور ذکر و بیان کرد: با این وجود مهمترین مسئله کنونی کشور 'اقتصاد و مشکلات معیشتی' است لذا دولت باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از فشار اقتصادی و روانی بکار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: ارعاب مردم از سایه جنگ خیالی راهی برای فرار از پاسخگویی درباره افزایش قیمت کالاها است چون طرح این موضوع مردم را نگران امنیت می کند. برخی با بزرگنمایی استقرار ناوگروه هواپیمابر آمریکا در منطقه می خواهند افکار عمومی را برای مدتی سرگرم سایه خیالی جنگ کرده تا از مشکل گرانیها غافل شوند.
امام جمعه گناباد گفت: همه بخشها، مسئولان و آحاد مردم باید حامی دولت در رفع مشکلات و مبارزه با معضلات اقتصادی باشند.
حجت الاسلام والمسلمین حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مسئولان اشاره و بیان کرد: باید هر فردی در توان خود به دولت در انجام وظایف محوله یاری دهد و بستر تحقق اهداف این بخش را فراهم کند. دولتمردان هم باید به صورت جدیتر با معضلات اقتصادی مبارزه و با اصلاح ساختار بودجه، نظام بانکی، مدیریت جهادی و استفاده از ظرفیت مردمی با این تنگناها مقابله کنند.
امام جمعه تربت حیدریه گفت: مذاکره با آمریکا خیالی باطل است و راه به جایی نخواهد برد زیرا تجربه ثابت کرده دولتمردان آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نبوده و نیستند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا عصمتی در خطبه های نماز جمعه این شهر تنها راه موفقیت در برابر توطئه های سران استکبار، مقاومت، ایستادگی و تکیه بر دانش و توان بومی است. تقابل امروز ما با استکبار در عرصه اقتصادی می باشد و دشمنان با اعمال فشار و تحریم قصد ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان را دارند.
7079/2095/8145/7495/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي شهرها خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی، درباره اینکه در ماجرای مطرح شده پیرامون یکی از ائمه جمعه چرا نمایندگان مجلس و یا دستگاه قضا ورود پیدا نکردند، گفت: خود آقای صدیقی با عذرخواهی که انجام دادند پذیرفتند خطایی صورت پذیرفته است که البته اگر با نگاه حقوقی به موضوع نگاه کنیم جرمی واقع شده است که عناصر سه گانه تشکیل دهنده جرم باید مورد بررسی قرار گیرد.

این نماینده مجلس در گفتگو با ایلنا ادامه داد: در بررسی یک فعلی که صورت گرفته که الان شائبه مجرمانه بودن آن وجود دارد عنصر قانونی که دخل و تصرف در اموال عمومی است که موجود است، در مورد عنصر مادی که فعل صورت گرفته است یعنی انتقال مال انجام شده است، تنها موضوعی که باید مورد بررسی قرار گیرد عنصر معنوی یا همان نیت است که آیا نیت مجرمانه وجود داشته است یا خیر که این هم توسط مرجع صالحه قضایی باید رسیدگی شود.

وی خاطرنشان کرد: در جامعه این‌گونه بحث می‌شود که چون آقای صدیقی بخشی از قوه قضائیه است در مورد ایشان دست به عصا راه می‌روند، حال موضوع نیت آقای صدیقی باید در یک محکمه قانونی مورد رسیدگی قرار بگیرد و برای مردم توضیح داده شود موضوع چه بوده است.

علیرضابیگی تاکید کرد: تنها هم این نیست موضوعات دیگری که مطرح است موضوع تزلزل اعتماد مردم را نسبت به مسئولین و به طور خاص نهاد نماز جمعه و ستاد امربه معروف و نهی از منکر فراهم کرده است که حتما در دفاع از جایگاه این نهادها باید رسیدگی دقیق صورت گیرد و به مردم پاسخ داده شود و تا زمانی که نسبت به ایشان این شایعات مترتب است نباید اصرار به تثبیت ایشان باشد و نباید اصرار بر این باشد که افراد از جایگاه‌های قانونی که دارند برای اثبات خودشان استفاده کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه این حرکت‌ها، رفتارها و اقدامات انجام می‌گیرد و این‌ها به اعتماد مردم به طور خاص به نهاد دین (حال قوه قضائیه یک طرف) لطمات وارد می‌کند. ما به اندازه کافی تزلزل اعتماد را در جامعه داریم که این هم مزید بر علت می‌شود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900092

دیگر خبرها

  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • تاکید امامان جمعه استان بر رفع مشکلات جامعه کارگری
  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی