Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@05:41:24 GMT

مزیت های خرید رپورتاژ آگهی از سایت های خبری معتبر

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۵۳۵۱

کسب‎و‎کار مجازی شما این قابلیت را دارد که چندین ویترین را در پایگاه مختلف دیگر به نمایش بگذارد!

میپرسید چگونه ؟ خیلی ساده است. با استفاده از رپوتاژ آگهی. رپورتاژ آگهی سایت خبری معتبر این شرایط را برایتان فراهم میکند که بازاریابی از طریق ویترین را در هر تعداد سایتی که میخواهید برپا کنید.

رپورتاژ آگهی همان بازاریابی است؟

قبل از هرچیز باید با ماهیت رپورتاژ آگهی آشنا شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر یک کسب و کار اینترنتی داشته باشید برای انتقال پیام برند یا شرکتتان نیازی به روش های منسوخ سنتی ندارید بلکه نیاز به یک رپورتاژ آگهی دارید. آنهم هر رپورتاژی ، یک رپورتاژ آگهی درست و حسابی.

همانطور که میدانید مخاطبان امروزه سایه تبلیغات را از ده فرسخی با تیر میزنند. هیچ تمایلی به پیگیری تبلیغات و مطالعه متن آن ندارند. یعنی اگر فکر میکنید کماکان “تبلیغات به روش قدیم” راه نجات کسب و کار از شما از رکود می باشد سخت در اشتباهید. البته این یک روی ماجراست؛ برای این بن بست ، راه چاره‎ی خوبی به نام رپورتاژ اگهی داریم . همینکه هدف تبلیغاتی رپورتاژ آگهی در کنار اطلاعات مفید و کاربردی ارائه می شود میتوان به تاثیر شگفت انگیز آن در بهبود وضعیت کسبو کار امیدوار بود.

چرا رپورتاژ آگهی به دیگر روش های مشابه ارجحیت دارد؟

دیر یا زود هر کسب و کاری به این دغدغه برخورد میکند که میانبر کم‎ریسک برای پیشرفت چیست؟ این سوال مساویست با لیست بلندبالایی از راه حل ها که انتخاب یکی از آنها بین این حجم از تنوع ، کمی میشکل است. اما ما بین تمام راه حل ها رپورتاژ آگهی را توصیه میکنیم و به 5 دلیل زیر روی پیشنهادمان پافشاری میکنیم!

1-یک تیر و دو نشان :

همانطور که قید کردیم مخاطبان این روزها هیچ تمایلی به تبلیغات ندارند و تنها از داده هایی استقبال میکنند که برایشان مفید و حاوی اطلاعات کاربردی باشد. تمام شد، شما بدون آنکه به خود زحمت بدهید یک راز و رمز تهیه یک معجون مخاطب پسند در دنیای دیجیتال را پیدا کرده اید. رپورتاژ آگهی از همین رویکرد استفاده کرده و شدیدا موفق بوده است. یک رپورتاژ آگهی یک متن کاربردی است که مقدار خیلی کمی چاشنی تبلیغاتی دارد اما این چاشنی به قدری نامحسوس به این متن اضافه شده که دل مخاطب را نمیزند و گاها رضایتش را هم دربر دارد.

در واقع یک رپورتاژ آگهی موفق و اصولی علاوه بر اینکه بدون چشم داشت اطلاعات مفید و جامعی را انتقال میدهد، شما را بعنوان صاحب کسب و کار به هدف بازاریابی خود نزدیک میکند. یک تیر و دو نشان!

 

2-معرفی سیر تا پیاز کسب و کارتان در قالب یک مقاله :

دیر یا زود نیاز پیدا میکنید روند فعالیت و خدمات وبسایتتان را معرفی کنید. هرچند در این راستا فعالیت گسترده ای را داخل خود سایت ترتیب داده باشید اما نیاز به جامعه آماری وسیع تری دارید . رپورتاژ آگهی با شکل و شمایل یک پست مهمان در سایت میزبان قرار میگیرد و درعین حال که هدف تبلیغاتی و بازاریابی دارد اطلاعات جامع و بی غرضی را به مخاطبان ارائه میکند .

اگر سایت میزبان شما یک سایت خبری باشد شانس شما در تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل تا حد زیادی افزایش می یابد.

 

3-یک قدم محکم برای برندسازی :

از آنجایی که وبسایت پذیرنده رپورتاژ آگهی شما قطعا یک سایت پرمخاطب و معتبر می باشد، در نتیجه هر رد و نشانی از شرکت یا برند شما در یک پایگاه معتبر مسیر برندسازی شما را تسهیل میکند. اگر سایت پذیرنده بعنوان یک سایت مقید به اصول حرفه ای شناخته شده باشد، به همان میزان ورودی های سایت شما نیز افزایش می یابد آنهم با مخاطبانی به سایتتان وفادار خواهند بود .

 

4-رپورتاژ آگهی سرمایه گذاری است، نه تبلیغات!

سرمایه گذاری روی کسب و کار یکی از بهترین انواع سرمایه گذاری می باشد که هم ریسک آن نزدیک به صفر است و هم به صورت بلند مدت (اغلب برای همیشه) در سایت میزبان باقی میماند .

 

5-جلب توجه موتورهای جست و جو :

وقتی خوانندگان روی لینک های موجود در متن رپورتاژ آگهی کلیک میکنند، ترافیک ورودی وبسایتتان افزایش می یابد؛ از آنجا که افزایش ترافیک ورودی یک وبسایت به مذاق موتورهای جست و جو خصوصا گوگل خوش می آید و سئوی سایتتان بهبود پیدا میکند . این معامله برای شما از هر سر برد است. درعین حال که بهبود سئوی سایتتان ترافیک ورودی تان را افزایش می دهد، رپورتاژ اگهی هم در افزایش ورودی های سایت شما همچنان تلاش میکند.

 

رپورتاژ آگهی سایت خبری معتبر ؛ بله یا خبر؟

آیا قبول دارید کیفیت تبلیغی که در صدا و سیما منتشر میشود با تبلیغی که در یک سایت ویدئویی برای مخاطبین پخش می شود تفاوت زیادی دارد. هنوز هم تبلیغات رد صدا و سیما از سکه نیوفتاده است. شاید آشپز باشید و سالی یکبارهم گذرتان به سایت های آموزش آشپزی نخورد، یا نیازی به منابع آموزشی نداشته باشید، شاید هم به صورت MP3 وقتتان پر باشد و فکر فراغت در دنیای مجازی به ذهنتان خطور نکند اما سایتهای خبری معتبر همیشه در صدر مراجعات اینترنتی کاربران بوده و هست . و از طرفی کیفیت تبلیغ در این سایتها درست همانند صدا و سیما دارای قوام و دوام متفاوتی ست.

به تجربه ما نیز ثابت شده است که اگر وبسایت میزبان رپورتاژ آگهی‎تان یک وبسایت خبری معتبر باشد که اخبار را در سریع ترین زمان ممکن و در کمال صحت بازتاب دهد و در این اثنا یک رتبه قابل قبول هم داشته باشد می تواند مورد اکازیونی در دوپینگ رتبه و بازدید سایت شما به حساب بیاید. ضمن اینکه مخاطبان ارزش به مراتب بیشتری برای مقاله شما قایل هستند و احتمالا نرخ کلیک بالاتری خواهید داشت.

 

انتخاب سایت خبری بعنوان سایت پذیرنده رپورتاژ آگهی چه مزیتی دارد ؟ در سایت پرمخاطبی مانند سایت های خبری، رپورتاژ آگهی شما پس از انتشار تا مدتی در صفحه اول سایت جا خوش میکند و این فرصت برای شما و کسب و کارتان حکم غنیمت را دارد . بازدید سایتهای خبری معتبر، در مقایسه با دیگر سایتها رتبه به مراتب بیشتری دارد اما مهمترین مزیت کیفیت بازدید است. بازدیدکننده گان یک سایت خبری معتبر با دیگر بازدیدکنندگان دنیای وب تفاوت چشمگیری دارد. نگاه این مخاطبان نیز به رپورتاژ شما متفاوت است. چند کلمه با هایپر لینک فالو در متن رپورتاژ قرار میگیرد و مشتریان بالقوه را شما را با ساده ترین مسیر به به مشتریان بالفعل تبدیل می نماید. اعتبار این سایت خبری خبری در تسهیل این مسیر و جلب اعتماد خواننده برای کلیک کردن رو لینک نقش اساسی دارد . مهمترین دلیلی که میتواند شما را مجاب کند تا رپورتاژ آگهی تان را به سایت های خبری بسپارید این است که رنک و اتوریتی خبرگزاری ها و سایتهای خبری پربازدید در گوگل به صورت وسوسه ای کننده ای بالاست. برای نمونه فارس نیوز، ایسنا و مهرنیوز را در نظر بگیرید . اگر سایت خبری انتخاب شما باشد، چالش ارتباط موضوعی بین فعالیت سایت شما با سایت میزبان تا حدودی منتفی است چرا که مخاطبان سایت های خبری  هر جنس و هر قشری را در برمیگیرد و محوریت خاصی ندارد . از آنجا که سایت های خبری خوشنام، اعتبار خاصی نزد مخاطبان خود دارند، با خرید رپورتاژ آگهی به این سایت ها شماهم در اعتماد و اعتبار مخاطبان این سایت سهیم می شوید .

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رپورتاژ آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا

مهدی بیات‌منش کارشناس حوزه بورس کالا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: عرضه زعفران در بورس کالا دارای مزیت‌های مختلفی است که این مزیت‌ها از چندین جهت به سود مصرف کننده نهایی و تولید کننده خواهد بود. 

این کارشناس حوزه بورس کالا گفت: اولین مزیت عرضه زعفران در بورس کالا بحث شفافیت است به سبب ساختار داده‌محوری بورس کالا تمام اطلاعات در یک بستر شفاف وجود دارد مورد بعدی حذف واسطه هاست همواره بسیاری از کشاورزان از وجود دلالان بر سر زمین ناراضی بودند، اما بستری هم برای عرضه وجود نداشت با فراهم شدن امکان عرضه در بورس کالا حالا کشاورزان می‌توانند بدون هیچ واسطه‌ای به شکل مستقیم محصول خود را به تمام دنیا بدون هیچ گونه محدودیت جغرافیایی به دست مصرف‌کننده و متقاضیان برسانند.

او همچنین می‌گوید: موضوع دیگر بحث کشف نرخ در بورس کالا است بر اساس عرضه و تقاضا این کشف نرخ شکل می‌گیرد که این هم به شکل شفاف و بدون هیچگونه رقابت ناسالم است و همین روند هم اطمینان خاطر مناسبی را برای کشاورزان فراهم می‌کند. همچنین با عرضه زعفران دیگر امنیت فیزیکی هم تامین خواهد شد و کشاورزان مجبور به نگهداری محصول خود در خانه یا سردخانه‌های غیر استاندارد نخواهند بود.

بیات‌منش در ادامه اظهار کرد: اما بورس کالا چگونه به افزایش کیفیت کمک خواهد کرد؟ انبار‌های بورس کالا هر نوع کیفیت زعفرانی را پذیرش نمی‌کنند و تمام محصولات قبل از پذیرش کیفیت سنجی می‌شوند حالا کشاورزان برای این که محصول خود در بورس کالا پذیرش شود مجبور است کیفیت محصول خود ارتقاء و با کیفیت بورس کالا تطبیق دهد که این در مجموع کمک به افزایش کیفیت نهایی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا
  • ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • خرید مدل های مختلف جاروبرقی مرکزی از نمایندگی های معتبر کسری