Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد اظهار داشت: رمضان ماه عبادت و خودسازی است و در این روزها درهای جهنم به روی مؤمنان بسته و درب‌های بهشت گشوده شده است.

خطیب جمعه قزوین تصریح کرد: وقتی دست‌های ما در رمضان به دعا بلند می‌شود خدا استجابت می‌کند چون این روزها فرق می‌کند و رمضان فرصت تقواست و باید ببینیم عبادت این ماه چقدر روی ما تأثیر گذاشته و چقدر از آن استفاده کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عابدینی بیان کرد: در شروع ماه رمضان با تقوا دعوت شده ایم و در پایانش نیز باید آن را با تقوا به انتها برسانیم و در نهایت روزه باید موجب تقویت ایمان ما شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین یادآور شد: خداوند ناظر بندگانش هست و آنچه مقدر می‌کند همان می‌شود لذا هر چیزی می‌خواهید باید از خدا بخواهید.

امام جمعه قزوین گفت: هر کاری اگر مهر تقوا نداشته باشد ارزش ندارد و رمضان ماه توبه و انابه به درگاه الهی است که با تقوای بندگان ارزش معنوی پیدا کرده است و در این ماه مؤمنان از آتش جهنم نجات خواهند یافت.

خطیب جمعه قزوین تصریح کرد: مؤمن نباید به مشکلات دیگران بی تفاوت باشد، وقتی در یمن انسان‌ها را می کشند و در شهر فقیر و یتیم و بیمار داریم باید به آنها توجه کنیم و رسالت انسانی خود را انجام دهیم.

آیت الله عابدینی اظهار داشت: در ماه رمضان یک عده جلو افتادند و با دعا و نیایش و نماز از آن بهره گرفتند و عده‌ای عقب ماندند، امیدواریم همه ما از فیوضات این ماه بخوبی برخوردار شویم.

امام جمعه قزوین در خطبه دوم نماز به اشاره به مناسبت‌های هفته به روز معراج اشاره کرد و گفت: در معراج رسول اکرم (ص) به یک میهمانی عرشی دعوت شدند و حقایق عالم هستی را درک کردند.

اصراف کردن، کفران نعمت است

آیت الله عابدینی با اشاره به مشکلات معیشتی گفت: با همه مشکلاتی که داریم همچنان شاهد مصرف بی رویه در آب و برق و بنزین و غذا هستیم و نعمت‌های الهی را دور می‌ریزیم.

وی یادآور شد: گاهی یک کالا را خراب کرده و بعد مصرف می‌کنیم مانند وقتی موادی را یخ زده مصرف می‌کنیم و با این کار نعمت خدا را دور می‌ریزیم و کسانی که درست مصرف نمی‌کنند کفران نعمت است.

تهدید آمریکا توخالی است

آیت الله عابدینی با اشاره به تهدیدات آمریکا هم گفت: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند هیچ علامتی که نشان دهد آمریکا قصد جنگ ندارد نیست.

آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد

وی اظهار داشت: در زمانی که ما آمادگی نداشتیم و دستمان خالی بود آمریکا نتوانست کاری کند امروز که ایران اسلامی در صنایع دفاعی و نظامی به اقتدار بالایی رسیده و آمریکا نیز در داخل کشورش با مشکلات زیادی روبروست دیگر قادر به تهدید نیست.

عابدینی گفت: رئیس جمهور آمریکا با همه دیوانگی اش این را می فهمد که نباید با ایران بجنگد اما غرب زدگان وابسته به آمریکا واهمه دارند.

خطیب جمعه قزوین در ادامه بیان کرد: آنها که اهل مذاکره بودند باید امروز دهنشان را ببندند و کسانی که بتی بنام برجام را تراشیدند و هنوز سجده خود به آن را تمام نمی‌کنند باید بدانند ملت ایستاده است و به خدا توکل دارد.

عابدینی اضافه کرد: دوستداران برجام به نفع دشمن حرف می‌زنند اما ملتی که خداوند را حامی خود دارد از دشمن ترسی ندارد و می‌داند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند.

وی اظهار داشت: کسی که به دشمن لبخند و به ملت توهین می‌کند مورد تأیید مردم نیست و امروز هم باور داریم که دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند و ما گول هیکلش را نمی‌خوریم چون شاید در جثه بزرگ باشد اما پوکی استخوان دارد و قادر به حرکت نیست.

خطیب جمعه قزوین سالروز رحلت آیت الله بهجت، عالم بزرگوار را تسلیت گفت.

کد خبر 4619071

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۵۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی

به گزارش "ورزش سه"، این دومین سفر پیکان به قزوین محسوب می‌شود و در شرایطی که قرار است آنها اولین دیدار خود برابر شمس آذر را در استادیوم سردار آزادگان برگزار کنند. پیکان در نیم فصل و در شرایطی که با مشکل زمین مواجه بود، برای میزبانی دیدار با پرسپولیس استادیوم سردار آزادگان قزوین را انتخاب کرد.

پیکانی‌ها در این بازی با سه گل مقابل حریف شکست خوردند تا با خاطره‌ای تلخ قزوین را ترک کنند و باید دید در دومین سفر خود در این فصل به قزوین و این‌بار برای تقابل با شمس آذر و شاگردان سعید دقیقی چه شرایطی را دنبال خواهند کرد.

آنها در جدال با پیکان با هت‌تریک شهاب زاهدی مهاجم نیم فصل اول پرسپولیس که اکنون راهی ژاپن شده است، شکست خوردند و البته در بازی رفت مقابل شمس آذر با تساوی در خانه کار را پایان دادند و باید دید نتیجه تقابل رضا عنایتی و سعید دقیقی با چه نتیجه‌ای همراه خواهد شد.

سعید دقیقی که از نمایش شاگردانش برابر استقلال علی‌رغم باخت نزدیک و با نتیجه 3-2 رضایت ندارد، از انگیزه زیادی برای جبران آن نتیجه و دستیابی به امتیاز در این دیدار برابر پیکان و شاگردان رضا عنایتی برخوردار است. تیم او طی شش تقابلی که تا به اینجا برابر تیم‌های تهرانی داشته به بردی دست نیافته است.

دیگر خبرها

  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • چین، آمریکا را تهدید به اقدام تلافی جویانه کرد
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین