Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@18:22:48 GMT

انتقاد کمالی از اظهارنظر برخی مسئولان در مورد سربازی

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۵۹۲۳

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد که هرگونه تصمیم گیری در مورد سربازی تنها از طریق ستادکل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی ناجا انجام می شود و آنچه که دیگر مسئولان در مورد سربازی اعلام می کنند تا زمانی که از سوی نیروهای مسلح تایید نشود، صرفا ایده آنهاست و قابلیت اجرایی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آفتاب‌‌نیوز : سردار موسی کمالی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به انتشار اخباری در مورد سربازی از سوی برخی مسئولان غیرمرتبط گفت: همانطوری که بارها ذکر شده مساله سربازی و تصمیم گیری در مورد آن مربوط به ستادکل نیروهای مسلح است و هر تصمیمی که در مورد سربازی باشد با هماهنگی ستادکل نیروهای مسلح انجام می شود.
وی ادامه داد: در همین راستا  هرگونه اطلاع رسانی در مورد طول مدت سربازی، تسهیلات، کسر خدمت و ... از سوی ستادکل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام می شود و آنچه که از سوی دیگر افراد و مسئولان مطرح شود تا زمانی که به تایید ستادکل نیروهای مسلح نرسیده است، صرفا ایده و پیشنهاد خود این افراد است و قابلت اجرایی ندارد.    رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به انتشار اخباری در مورد ارائه تسهیلات سربازی به سمن ها و ... گفت: در مورد سربازی جوانان فعال در تشکل ها و سمن ها پیشنهاداتی مطرح  شده که این پیشنهادات در حال بررسی است و معلوم نیست که در نهایت اجرایی بشود یا نشود، اما اینجور خبرها باعث می شود  تا جوانان ها در برنامه ریزی خود دچار اشتباه شده و خودشان دچار مشکل شوند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر تسهیلات سربازی به فعالان سمن ها و تشکل ها ارائه نشده است، گفت: اگر تصمیم گیری در این زمینه انجام شود، موضوع از طریق ستادکل نیروهای مسلح اعلام خواهد شد.
کمالی از مشمولان سربازی و خانواده ها خواست که اخبار سربازی را از مسئولان ستادکل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی ناجا پیگیری کنند و با اتکا به خبرهای دیگر افراد که صرفا جنبه پیشنهادی دارد، وضعیت سربازی خود را به تاخیر نیندازند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سردار کمالی خدمت سربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند

وزیر دفاع چین گفت، تعامل بین نیروهای مسلح چین و روسیه نقش با ثبات کننده‌ای در روندهای جهانی و در شرایط متشنج و پر تلاطم بین المللی ایفا می‌کند.

به گزارش ایسنا، «دونگ جون» وزیر دفاع چین در جریان گفت‌وگو با سرگئی شویگو همتای روسی خود در آستانه گفت: «در یک محیط متلاطم بین المللی به ویژه مهم است که روابط بین نیروهای مسلح دو کشور پویایی بالایی داشته باشد و به روندهای زمان پاسخ دهد. تعامل ما برای ثبات استراتژیک در این سیاره مهم است.

به نقل از خبرگزاری تاس، وزیر دفاع چین همچنین گفت، به دنبال گفت‌وگو درباره مهمترین مسائل بین المللی با همتای روسی خود است.

این نخستین دیدار رو در رو بین وزرای دفاع چین و روسیه پس از انتصاب دونگ جون در این سمت است.

۳۱ مارس ۲۰۲۴، این دو از طریق ویدئوکنفرانس و به ابتکارعمل طرف چینی صحبت کرده بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • اعلام آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با اسرائیل
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • آتش نشانی هم سرباز می گیرد
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید