Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@08:26:16 GMT

پرداخت عوارض کارهای عمرانی و خدماتی به شهرداری

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۶۳۳۸

پرداخت عوارض کارهای عمرانی و خدماتی به شهرداری

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در خطبه های نماز جمعه آبادان گفت: اگر بناست شهرداری کارهای عمرانی و خدماتی در شهر انجام دهد باید عوارض آن از سوی دستگاه ها پرداخت شود ضمن اینکه شهرداری نیز با سایر دستگاه های مسئول شهرستان هماهنگ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:همه عوامل اجرایی در آبادان شهرداری را کمک کنند تا مشکل دریافت عوارض از برخی دستگاه ها برطرف شود و شهرداری نیز شهر را در شان مردم آبادان پاکیزه و تمیز کند.

امام جمعه آبادان در ادامه خطبه ها، هیوهای دشمن علیه کشور را نشانه ضعف آنها دانست و ادامه داد:بزرگنمایی دشمن برای ایجاد ترس در دل مردم و مسئولان و به منظور تغییر محاسبات بین مسئولان ترسو است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود: دشمن با تهدیدهای خود علیه نظام اسلامی قصد دارد تا بین مردم و نظام فاصله اندازد و مسئولان را بجای استفاده از فرصت ها برای رفع مشکلات مردم، به کارهای سیاسی وادار کند.

وی گفت: آمریکا به واسطه روحیه خودباور و شهادت طلب ملت ایران جرات نمی کند با ما وارد جنگ سخت شود از این رو آرایش جنگی آنها در مقابل ما آرایش جنگ اقتصادی است.

امام جمعه آبادان خرید کالای ایرانی، استفاده بهینه از انرژی و صرفه جویی را از ابزارهای ملت ایران در برابر تهاجم اقتصادی دشمن دانست و افزود:در مقابله با آرایش تهاجم اقتصادی دشمن باید آرایش دفاعی داشته باشیم و محاسبات دشمن را برهم بریزیم.

حجت الاسلام ابراهیمی پورگفت: نیت و قصد دشمن از جنگ اقتصادی مذاکره مجدد در خصوص توان موشکی و امنیت راهبردی کشور است.

وی نیت آمریکا از مذاکره را پلید توصیف کرد و افزود:به آمریکا به هیچ عنوان نمی توان اعتماد کرد.

امام جمعه آبادان در ادامه با انتقاد از سیستم بانکی کشور آن را نظام بانکی ربوی توصیف کرد و افزود:عملکرد بانک ها باید اصلاح و نظام بانکی اسلامی بدون ربا اجرا شود.

وی گفت:سیاست های بانکی کشور و گرفتن سود با بهره بالا باعث رکود و بسته شدن بنگاه های اقتصادی شده است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور همچنین برخورد قاطع با قاچاقچیان و کسانی ارزاق عمومی کشور را احتکار می کنند را از سوی مسئولان قوه قضاییه خواستار شد.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته شهرستان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه اهر گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر به عنوان ایثارگران واقعی خود را برای نجات مردم فدا و ایثار می‌کنند.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در جمع داوطلبان هلال احمر شهرستان اهر ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات این داوطلبان در کمک رسانی به سیل زدگان و آسیب دیدگان از حوادث و بلایای طبیعی افزود: داوطلبان هلال احمر فرشتگان نجات هستند که کلمه ایثار بهترین صفت برای قدردانی از این عزیزان می‌باشد.

وی از بارزترین روحیه داوطلبان هلال احمر را روحیه جهادی، ایثارگری و فداکاری برشمرد و گفت: جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان اهر نیز در راستای نجات اسلام و ارزش‌های انسانی همیشه با روحیه جهادی و ایثار در همه صحنه‌ها برای نجات مردم از حوادث روزگار حاضرند.

امام جمعه اهر همچنین نوع دوستی و محبت به انسان‌ها را از دیگر خصوصیات داوطلبان جمعیت هلال احمر ذکر کرد و گفت: هلال احمر نمونه بارزی از نوع دوستی و محبت به انسان‌ها است و در همه حال سعی کرده‌اند با محبت و انسان دوستی مشکلات مردم را رفع کنند.

وی در ادامه به عملیات غرور انگیز ‌«وعده صادق» که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخگویی به حمله رژِم صهیونیستی به کنسولگری ایران در کشور سوریه انجام شد نیز اشاره کرد و این عملیات را فتح الفتوح ایرانیان در مقابل دشمنان برشمرد و افزود: این عملیات غافلگیرانه بسیاری از معادلات نظامی دشمنان را بر هم زد و باعث خوشحالی و غرور ایرانیان و سایر مسلمانان جهان شد.

امام جمعه اهر همچنین به برخی از مشکلات کشور و در رأس آن مشکلات اشتغال، مسکن، ازدواج و غیره جوانان ایران اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همت مسئولان کشوری و دعای خیر مردم به زودی شاهد برطرف شدن مشکلات جوانان باشیم.

وی در ادامه انتقال تجربیات و دانش گذشتگان به نسل جدید را در راستای پیشرفت و رفع مشکلات جامعه بسیار مهم برشمرد و از پیشکسوتان و مدیران و روسایی که دارای تجربیات زیاد و ارزشمندی دارند خواست این تجربیات را به نسل‌های آینده انتقال دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند