Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@09:15:20 GMT

ارسال گزارش حادثه بندر فجیره به شورای امنیت

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۶۳۴۱

ارسال گزارش حادثه بندر فجیره به شورای امنیت

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، امارات، عربستان سعودی و نروژ گزارش مربوط به حادثه بندر فجیره را به شورای امنیت سازمان ملل و سازمان آب‌های بین‌المللی ارسال کردند.

امارات، عربستان و نروژ می‌گویند گزارش مربوط به حادثه بندر فجیره را که در آن چهار فروند کشتی باری بنا به گفته وزارت خارجه امارات، هدف «حمله مخرب» قرار گرفت، تقدیم شورای امنیت و سازمان آب‌های بین‌اللملی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه کشور مزبور چهارشنبه گذشته با ارسال نامه‌ای مشترک به شورای امنیت، این حادثه که در تاریخ ۱۲ می رخ داده بود را تشریح کردند.

در بخشی از گزارش مربوطه آمده: تحقیقات در خصوص این حادثه در جریان است و نتایج تحقیقات پس از پایان آن، تقدیم شورای امنیت خواهد شد.

سه کشور مذکور در نامه مشترک خود تاکید کردند این رویداد، تهدیدی برای امنیت و صلح جهانی است و سلامت و امنیت خطوط کشتی‌رانی را در معرض خطر قرار می‌دهد.

چند روز پیش، وزارت خارجه امارات اعلام کرد چهار کشتی باری متعلق به کشورهای مختلف در حاشیه آب‌های شرقی این کشور در نزدیکی بندر فجیره هدف «عملیات خرابکارانه» قرار گرفته‌اند، اما به کسی آسیبی نرسیده است. دو کشتی از چهار کشتی متعلق به عربستان سعودی بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عربستان خاورمیانه شورای امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۶۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، غلامرضا قنبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر گفت: ۱۰۱ فروند کشتی محصول غلات به وزن ۲۸۱ هزار تن فروردین ماه امسال در بندر امیرآباد تخلیه شد.

او افزود:این غلات شامل ذرت دامی، جو دامی و گندم از کشور روسیه و قزاقستان بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر گفت: این کشتی‌ها توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد این شهرستان بازدید، نمونه‌برداری و و مجوز تخلیه صادر شد.

دیگر خبرها

  • یمنی‌ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند
  • وقوع حادثه امنیت دریایی در خلیج عدن
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • شرط اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا