Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادقی واعظ گفت: دشمن به دنبال کمرنگ کردن دین و معنویت در جامعه بوده و در این زمینه سکوت کردن خطرناک و مذموم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا صادقی واعظ» امروز (جمعه 27 اردیبهشت) در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه قم گفت: ملت بزرگ ایران همواره مدافع اسلام و ارزش های نظام اسلامی خود هستند و در دوران دفاع مقدس نیز با وجود همه سختی هایی که داشتند، یک لحظه نیز دست از خدا و اهل بیت(ع) بر نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: باید از زندگی اهل بیت(ع) درس و الگو بگیریم، حضرت خدیجه(س) یکی از شخصیت هایی است که باید الگویی زندگی ما باشند، در شرایط سخت و ناگوار، ایمان و اعتقاد خود را حفظ کرده و در راستای شکل گیری اسلام کوشیدند.

 

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور گفت: این شرایط سخت نباید بهانه توجیهی برای کنار گذاشتن اعتقاد و ارزش‌ های ما باشند، باید بدانیم که امروز دوران امتحان است که باید ایمان و باورهای خود را حفظ کنیم.

 

صادقی واعظ تاکید کرد: ملت ایران ایمان و ارزش های خود را به راحتی به دست نیاورده است و برای این امر خون پاک هزاران شهید ریخته شده و از این رو ملت ایران دست از اسلام و انقلاب بر نمی دارند.

 

استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: دشمن به دنبال کمرنگ کردن دین و معنویت در جامعه بوده و در این زمینه سکوت کردن خطرناک و مذموم است و این وظیفه الهی و انقلابی ماست که نسبت به احکام و آموزه‌ های دینی بی تفاوت نباشیم.

 

صادقی واعظ با اشاره به منکرات در جامعه گفت: نباید مسلمانان در برابر این مسائل بی تفاوت باشند و نباید از ترس آبرو یا برخورد دیگران، به دره بی تفاوتی سقوط کرد.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان حضرت خدیجه س قرآن قرآن کریم ماه مبارک رمضان رونق تولید روزنامه آمریکا برجام منکر امربه معروف و نهی از منکر امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۶۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر قوه تشخیص و شناخت مردم است

به گزارش خبرگزاری مهر، دریادار حبیب الله سیاری ظهر پنجشنبه در آئین پایانی صد و سی و یکمین همایش توانمندسازی استادان دروس عقیدتی سیاسی، معارف و قرآن آجا در مشهد اظهار کرد: در تزریق سیاست و فرهنگ استکباری برای جلوگیری از پیشرفت است، اگر مواظبت نکنیم و این فرهنگ نفوذ کند، نمی‌توانیم از منابع کشور بهره ببریم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: با نفوذ فرهنگ استکباری نمی‌توانیم تصمیم گیران و تصمیم‌سازانی برای آینده تربیت کنیم که بتواند با جنگ نرم و سیاست استکبار مبارزه کند.

وی بیان کرد: امروز دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر قوه تشخیص و شناخت مردم است.

سیاری گفت: اکنون در مرحله استعمار فرانو قرار داریم که تأثیرگذاری بر افکار از طریق شبکه‌های ارتباطی و تسلط بر مغز نسل آینده‌ساز صورت می‌گیرد، جهاد تبیین در شرایط کنونی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: دشمن در استعمار کهن لشکرکشی داشت و استعمار نو با حاکمان دست نشانده به اهداف خود می‌رسید. در استعمار فرانو، دشمن می‌خواهد عقاید، باور، ارزش‌ها، تفکر و رفتار نسل جوان و نوجوان عوض شود، در نتیجه نسل ما بر مبنای خواست آنها حرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین داشته هر سازمان سرمایه انسانی است، افزود: در میدان رقابت، امروز سرمایه انسانی است که می‌تواند سازمان را رشد و تعالی بدهد.

سیاری گفت: نباید دچار روزمرگی شویم و خواب حرفه‌ای بر ما غلبه کند باید در امور مختلف به دنبال نوآوری و افزایش علم و روش نو باشیم.

کد خبر 6095171

دیگر خبرها

  • سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات غزه ناشی از ترویج اومانیسم در مراکز آموزشی است
  • دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر قوه تشخیص و شناخت مردم است
  • کارکنان عقیدتی سیاسی مسئول تقویت هدایت و معنویت هستند
  • دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است
  • بالندگی، تکاپو و رشد علمی و معنوی یک جامعه مدیون معلم است
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است