Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:36:08 GMT

پویش # همرکاب - شو تا محل کار در رشت

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۶۳۸۶

پویش # همرکاب - شو تا محل کار در رشت

رشت - ایرنا - اولین پویش تا محل کار # همرکاب - شو بمناسبت روز جهانی رفتن به سرکار با دوچرخه، در کلانشهر رشت اجرا می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت روز جمعه دراین باره به خبرنگار ایرنا بیان داشت: این پویش بیست و نهم اردیبهشت ماه جاری به انگیزه و به مناسبت روز جهانی رفتن به سرکار با دوچرخه در رشت برگزار می شود که علاقمندان برای شرکت در این پویش می توانند ساعت 30: 7 این روز در پیاده راه فرهنگی کلانشهر رشت میدان شهرداری حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرامرز جمشیدپور اظهار داشت: مردم می توانند برای حمایت و مشارکت در پویش # همرکاب - شو در این روز از دوچرخه سواری خود تا محل کار یا در انجام کارهای روزانه، عکس و فیلم تهیه کرده و با دعوت از دیگران برای پیوستن به این پویش، رشت را به شهر دوچرخه ها تبدیل کنند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت خاطر نشان کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال تصاویر و فیلم می توانند از طرق اینستاگرام hamrekabsho و تلگرام hamrekabsho با ما در ارتباط باشند.
وی با مهم دانستن پیوستن همگان به این پویش تصریح کرد: اگر استفاده از دوچرخه در همه ادارات، سازمان ها و بخش های خصوصی و دولتی فراگیر شود خواهیم دید که در آینده نزدیک دوچرخه در سبد حمل و نقل شهروندان قرار گرفته و شاهد استقرار مداوم هوای پاک و کاهش تصادفات درون شهری خواهیم بود.
29 اردیبهشت روز جهانی رفتن به سرکار با دوچرخه نام گرفته است.
رشت، حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
7286 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهرداري رشت گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۶۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد

محسن میرزائی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به اجرای این پویش به مدت سه روز گفت: گروه هدف این پویش ملی، شامل کودکان زیر ۱۴ سال، زنان باردار و شیرده تا یک سال پس از زایمان هستند.

وی افزود: خدمات پویش ملی سلامت دهان و دندان در مراکز خدمات جامع سلامت و در دو سطح ارائه می‌شود. معاینه، آموزش بهداشت و وارنیش فلوراید به عنوان خدمات سطح یک در پایگاه‌های سلامت شهری و خانه‌های بهداشت روستایی ارائه می‌شود و خدمات سطح دو در مراکز خدمات جامع سلامت تجهیزشده، ارائه می‌شود که شامل ترمیم پالپوتومی (درمان دندان پوسیده و عفونی)، درمان پالپ زنده، جرم‌گیری، حذف دندان عفونی و فیشورسیلنت است.

معاون بهداشتی دانشگاه تصریح کرد: در این راستا و به منظور خدمت رسانی به گروه هدف بر اساس مصوبه هیئت وزیران، ارائه تمامی خدمات دندانپزشکی سطح یک و دو به گروه هدف دارای دفترچه بیمه روستایی ساکن در مناطق روستایی و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر رایگان است.

وی ادامه داد: خدمات برای این گروه در مراکز شهری توسط وزارت بهداشت تعدیل شده و خدمت ترمیم دندان شش و فیشور سیلنت دندان ۶و۷ تحت پوشش بیمه قرار گرفته است.

میرزائی با اشاره به اینکه پوسیدگی دندان به عنوان شایع‌ترین بیماری عفونی در دنیا شناخته می‌شود، افزود: بدون سلامت دهان و دندان سلامت بدن تامین نمی‌شود

گفتنی است در استان یزد ۷۶ واحد دندانپزشکی ثابت در مراکز خدمات جامع سلامت استان دایر می‌باشد. همچنین در کنار این واحدها، دو موبایل کلینیک سیار هم با کمک‌های دولتی و خیرین آماده ارائه خدمات به همشهریان است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در تبریز
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • پویش معلم من در اخبار استان اردبیل
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • اجرای پویش « با انرژی» در غرب مازندران
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی