Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@14:19:57 GMT

خیانت به سفره مردم شمشیر کشیدن به روی حجت خداست

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۶۴۹۹

خیانت به سفره مردم شمشیر کشیدن به روی حجت خداست

امام جمعه زاهدان گفت: هر کسی در هر سمت، جایگاه و لباسی به سفره مردم خیانت می کند بداند بر روی حجت خدا شمشیر کشیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت الاسلام «اسماعیل عزیزی»  در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان بیان داشت: هر جنگی نیاز به قدرت سخت و نرم دارد؛ استکبار جهانی در جنگ با ایران ناتوان و عاجز است زیرا که قدرت بازدارندگی ایران بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت زاهدان افزود: در آن دوران که صدام حسین ملعون به کشورمان حمله کرده بود و ملت ایران دست خالی در برابر تجاوز دنیا مقاومت کردند و با تقدیم خون شهیدان جوانشان کمر دشمن را شکستند.

 

امام جمعه موقت زاهدان تصریح کرد: امروز ایران با دوران جنگ تحملی متحول شده و به انواع موشک و جنگنده مجهز است و می تواند دریای عمان را به تسخیر خودش درآورد.

 

عزیزی ادامه داد: اگر دشمن ذره ای احساس می کرد که می تواند ملت ایران را زمین بزند یک لحظه درنگ نمی کرد.

 

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی نسبت به ملت ایران هیچ غلطی نخواهد کرد، افزود: زمانی بود که کشورمان در محاصره بود و بخشی از سرزمین ما در تصرف دشمن بود اما امروز به پشتوانه نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی از سه جهت در محاصره ایران است.

 

امام جمعه موقت با تاکید بر اینکه اگر غلطی از سوی استکبار جهانی علیه ملت ایران سر بزند تلاویو و حفا را با خاک یکسان می کنیم، گفت: ایران درصورت جنگ، منطقه را به آتش می کشاند.

 

عزیزی ادامه داد: هر کسی در هر سمت، جایگاه و لباسی به سفره مردم خیانت و در زمین دشمن بازی می کند بداند به روی حجت خدا شمشیر کشیده است.

 

 

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان حضرت خدیجه س ماه مبارک رمضان قرآن قرآن کریم مصلی پژوهشکده باقرالعلوم ع خبرگزاری شبستان نمایشگاه روزنامه ها شمشیر کشیدن خیانت استکبار جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۶۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکنون نوبت وعده صادق اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نماز عبادی ، سیاسی جمعه در شهرستان خوی به امامت حجت الاسلام قاسم خانی در مصلای امام خمینی برگزار شد .
امام جمعه خوی در خطبه های این فریضه الهی با تسلیت سالگرد شهادت امام جعفر صادق (ع) به بیان ویژگیهای اخلاقی و علمی آن حضرت پرداخت و گفت : امام جعفر صادق (ع) بعنوان بنیانگذار مذهب شیعه  خدمات بزرگ و فراموش ناشدنی را در زمینه علمی و فقهی به مسلمان کرده است .
وی افزود : تربیت انسانهای عالم و شایسته و پرورش و آموزش شاگردانی با ویژگیها و تخصص های خاص از مهمترین ویژگیهای امام صادق (ع) بود .
حجت الاسلام قاسم خانی  با تقدیر از تلاشهای نیروی انتظامی در اجرای طرح نوردرراستای پاسداشت عفاف و حجاب گفت :غربی های بیش از دویست سال است که می گویند تا زن از قیود اخلاقی و  شرعی رها نشود نمی تواند پیشرفت کند ،اما زن ایرانی این داعیه را در عمل باطل کرده ودر همه میدانها با حجاب اسلامی باسربلندی ظاهر شده و موفقیت های کم نظیری با عفت و حجاب اسلامی در تاریخ جهان به ثبت رسانده است که این موضوع غرب را بشدت عصبانی و به وحشت  انداخته   است .
وی با اشاره به ثمرات وعده صادق و جواب دندشکن به رژیم غاصب صهیونیستی گفت : اکنون نوبت وعده صادق اقتصادی است ،عملیات ترکیبی «وعده صادق» دارای ابعادی گسترده و چند لایه‌ای برای ایران، منطقه و جهان بوده است. اقدام راهبردی که جبهه عبری عربی غربی را به زانو درآورد. ایران با چندین موشک کروز و بالستیک و ده‌ها پهپاد، محاسبات و اقدامات حداقل ده کشور قدرتمند غربی و عربی را درهم ریخت و همه اقدامات پدافندی آنان را خنثی کرد.
وی تاکید کرد : اکنون نوبت این است که قوای سه گانه و همه دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی برای ثبات اقتصادی، «طوفان‌الاقصی» و «وعده صادق» اقتصادی ایجاد کنند .
 حجت الاسلام قاسم خانی  افزود: دولت و بانک مرکزی و وزارت‌خانه‌های اقتصادی برای رفع مشکلات معیشتی که کام مردم را تلخ کرده است باید نقشه روشن و اقدامات نقطه‌زن بر علیه سوداگران امنیت اقتصادی ایران تهیه و تدارک ببینند و خانه‌های فساد اقتصادی را در اربیل و اتاق‌های سیاه دلار فردایی و تلگرامی را هدف قرار دهند و بدون مماشات فراز و فرودهای آزاردهنده بازار پول و سرمایه را کاهش دهند.
امام جمعه خوی افزود : وعده صادق اقتصادی این است که دولت محترم برای جهش تولید سازوکارهای واقعی حضور مردم را هرچه سریعتر بررسی کند و بهترین راه‌ها و ساز و کارها برای مشارکت مردم در تحقق جهش تولید را برگزیده و عملی سازد.

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • تاکید امام جمعه موقت بوکان برلزوم تکریم معلمان
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • اکنون نوبت وعده صادق اقتصادی است
  • توصیه مهم امام جمعه زاهدان برای اجرای قانوان عفاف و حجاب
  • نباید با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دشمن را به طمع بیندازیم
  • عملیات وعده صادق رسوایی غرب را جهانی کرد
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات