Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:02:26 GMT

برزای: از انتخاب پدیده پشیمان نیستم

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۶۵۰۹

برزای: از انتخاب پدیده پشیمان نیستم

مهاجم تیم پدیده می گوید نیم فصل اول را در این تیم نبوده اما خوب می داند بازیکنان این تیم در نیم فصل اول چقدر زجر کشیدند تا بتوانند به عنوان صدرنشین نیم فصل را به پایان برسانند. 

به گزارش "ورزش سه"، بهنام برزای به عنوان یکی از بازیکنانی که در نیم فصل به این تیم آمد در نهایت توانست به عنوان یک پدیده ای سهمیه حضور در آسیا را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم پدیده که دقایقی پیش وارد شهر مشهد شد درباره کسب سهمیه آسیایی گفت: خداوند را شکر می کنیم که توانستیم سهمیه آسیایی را که برای مردم مشهد و کل تیم مهم بود گ به دست بیاوریم. من نیم فصل اول با تیم نبودم اما به نظر می رسد بازیکنان سختی زیادی کشیدند  تا بتوانند در صدر جدول قرار بگیرند. اما در نیم فصل دوم با حضور آقای حمیداوی به عنوان مالک تیم و همچنین شهردار محترم شهر مشهد تیم را پوشش دادند تا در نهایت بازیکنان بتوانند سهمیه مهم بازی های آسیایی را دریافت کنند. 

 

او در پاسخ به این سوال که در بازی های امسال به عضویت سه تیم نفت آبادان، استقلال تهران و پدیده مشهد در آمد گفت: من در هر باشگاهی که بازی می کنم تلاش می کنم تمرکزم روی همان تیم بگذارم. در نیم فصل اول برای صنعت نفت آبادان تمام تلاش و تمرکزم را برای آن تیم گذاشتم در نیم فصل دوم هم که برای پدیده به میدان رفتم و همه تلاشم را در بازی های این تیم به کار بستم تا بتوانم با عملکرد خودم کمی از تلاش بازیکنان و کادر فنی را پاسخ بدهم. 

 

او درباره حضور در مشهد گفت: خداراشکر از انتخابم اصلا پشیمان نیستم و این لطف امام رضا بود که این تیم من را خواست و توانستم به جمع بازیکنان پدیده اضافه شوم و توانستم جواب بگیرم. 

 

 

مهاجم پدیده درباره تقویت این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: صددرصد نظر مدیریت و کادرفنی است  که تصمیم بگیرند تیم چگونه در بازی ها آسیایی حضور پیدا کند، شاید اسکلت تیم همین باشد و یا شاید تقویت شود. البته باید این نکته را گفت که تمام بازیکنان ما ستاره هستند آنها به گونه ای بازی کردند تا مردم مشهد هم بتوانند به آرزوی خود برسند. 

 

برزای درباره هواداران مشهدی تیم پدیده گفت: شما برای اینکه بخواهید موفق شوید به هواداران و حمایت های آنها نیاز دارید. ببینید اگر این هواداران نمی آمدند ما نمی توانستیم موفق شویم آنها حتی در بازی های بزرگ هم با حمایت فوق العاده از ما باعث شدند تا بتوانیم نتیجه را برای خود کنیم. از همه آنها می خواهم در فصل آینده نیز به همین منوال به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند.

بهنام برزای پدیده شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بهنام برزای پدیده شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد

به گزارش قدس آنلاین، سرمربی برزیلی پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم با بازیکنان جدید گفت: بازی‌های سختی داریم. لیگ ایران هر چه به پایان نزدیک‌تر می‌شود، جزئیات ریزی بازی‌ها را تغییر می‌دهد. ما بازی به بازی فکر می‌کنیم. بازی بعدی که باید به آن فکر کنیم، آلومینیوم است و بعد از آن سراغ بازی لیگ می‌رویم. نیم فصل دوم که به بازی‌ها برگشتیم، می‌دانستیم عیسی جواب می‌دهد، چون در پرسپولیس بازی کرده و جو تیم و من را می‌شناخت، اما عبدالکریم و اوستون خیلی زود با تیم آداپته شدند.

او با اشاره به نمایش درخشان اوستون اورونوف در نیم فصل دوم برای پرسپولیس عنوان کرد: یک بازی دوستانه بین ایران و ازبکستان بود که ۲-۲ شد و این بازیکن در آن مسابقه توجه من را جلب کرد. وقتی دیدیم امکان جذب او است، سریع کارش را انجام دادیم.

اوسمار با اشاره به کم حرفی اورونوف نیز اظهار داشت: کلماتی انگلیسی صحبت می‌کند و با گئورگی و وحدت هم که تقریبا زبان یکدیگر را می‌فهمند، حرف می‌زند. همین که با توپ صحبت نمی‌کند، کافی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به اورونوف می‌گوید بیش از حد دریبل نزند؟ گفت: ما ایده مخصوص خودمان را برای بازی داریم و تقریبا همه بازیکنان با آن آشنا هستند. بازیکنان می‌دانند تا جایی که به تیم آسیب نزنند، آزادی عمل دارند.


 

دیگر خبرها

  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت