Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار تنگستان گفت: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر در اواخر اسفندماه سال قبل، ۲۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل و بهسازی بنادر صیادی تنگستان شامل بندر عامری و احداث اسکله صیادی دلوار به تصویب رسید. ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تنگستان، عبدالحسن رفیعی‌پور ظهر امروز در بازدید از اسکله بندر دلوار با بیان اینکه ، نوار ساحلی تنگستان از ظرفیت بالایی برای رونق اقتصادی و تولید برخوردار است اظهار داشت: بنادر این شهرستان از ظرفیت بالای در امر صید، صیادی و آبزی‌پروری دارد که معیشت بیشتر ساحل نشینان تنگستانی از راه دریانوردی و صید و صیادی تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مطالبات ساکنان بنادر تنگستان را ایجاد و ساماندهی اسکله‌ها دانست و اظهار کرد: شهرستان ساحلی تنگستان دارای بنادر متعدد صیادی و تجاری است که عمده معیشت مردم مرزدار این بنادر از راه دریا است.

فرماندار تنگستان با تاکید بر رسیدگی بیشتر به مطالبات مردم بندر نشین تنگستانی تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر در اواخر اسفندماه سال قبل، 250 میلیارد ریال برای تکمیل و بهسازی بنادر صیادی تنگستان شامل بندر عامری و احداث اسکله صیادی دلوار به تصویب رسید.

رفیعی‌پور بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته 100 میلیارد ریال برای کمک به بهسازی بندر صیادی عامری و مبلغ 150 میلیارد ریال برای احداث اسکله صیادی دلوار در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر به تصویب رسید.

بوشهر| یک‌هزار 325 میلیارد ریال پروژه عمرانی در تنگستان افتتاح می‌شود بوشهر|پروژه‌های عمرانی و درمانی تنگستان در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود بوشهر| 17 میلیارد ریال به پروژه‌های آبخیزداری تنگستان اختصاص یافت

فرماندار تنگستان افزود: بیشتر مردم بخش دلوار شهرستان تنگستان از طریق صید و صیادی و تجارت دریایی امرار و معاش می‌کنند که لازم بود نسبت به احداث‌ و بهسازی این بنادر اقدام شود.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۶۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خدمه شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی حاجی رضایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو اعلام اضطرار شناور تانزانیایی به مرکز هماهنگی جست و جو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر مصدومیت خدمه شناور ویژه حمل کالاهای عمومی پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۲۳ به موقعیت اعزام شد.

وی بیان کرد: شناور اعزامی با رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد مصدوم به پایگاهش بازگشت و خدمه مصدوم را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: در دومین عملیات نیز پس از تماس تلفنی شناور سفیر لیان با سامانه ۱۵۵۰ مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، شناور ناجی ۹ به موقعیت اعلامی اعزام شد.

حاجی رضایی ادامه داد: شناور اعزامی پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد مصدوم از شناور ویژه حمل مواد شیمیایی به اسکله مروارید خارگ بازگشت و فرد مصدوم را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

وی گفت: دریانوردان به محض مواجهه با شرایط اضطرار در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6087806

دیگر خبرها

  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • امدادرسانی به خدمه شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر انجام شد
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد