Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور، با اشاره به صدور اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور در دهم اردیبهشت ماه سال جاری گفت: مصادیق بند‌های (الف) و (ب) ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و عناوین افرادی که به‌واسطه مقام و شغل خود از داوطلب شدن در این انتخابات محرومند در آن اطلاعیه اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی ستاد انتخابات کشور افزود: بر اساس تبصره ۱ ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی کلیه مقامات دارای عناوین هم‌طراز با عناوین مذکور در بند‌های (الف) و (ب) این ماده نیز مشمول حکم این ماده هستند، لذا فهرستی از مشاغلی که به‌واسطه همطرازی با مشاغل مصرح در قانون، برای کاندیداتوری انتخابات مجلس نیاز به استعفا دارند، براساس قانون و مستندات قانونی موجود، احصاء شده است.

موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور با ابراز اینکه، به‌موجب قانون، تشخیص همطرازی در صلاحیت سازمان امور اداری و استخدامی کشور است، تأکید کرد: کلیه افرادی که در مشاغل هم‌طراز حضور دارند نیز، همچون صاحبان مشاغل مصرح در ماده ۲۹ قانون، بایستی تا ۱۶ خرداد ماه سال جاری استعفا دهند تا بتوانند در انتخابات مجلس ثبت‌نام کنند.

بنابر این و به‌منظور اطلاع‌رسانی به مردم و داوطلبان احتمالی، فهرستی از عناوین که تا کنون بر اساس اعلام یا استعلام از مرجع قانونی، هم‌طراز مصادیق ماده ۲۹ قانون انتخابات برشمرده شده و یا نشده است، در ادامه می‌آید:

منبع: پارسینه

کلیدواژه: انتخابات مجلس قانون انتخابات وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده بهارستان ۲۱ اردیبهشت در ۱۵ استان کشور برگزار می‌شود، که از این تعداد ۱۶ کرسی، سهم حوزه انتخابیه تهران ری شمیرانات، اسلامهشر و پردیس است.
---
واجدان شرایطی که در دور اول انتخابات مجلس در هرحوزه انتخابیه رای داده اند، باید در همان حوزه انتخابیه در دور دوم انتخابات مجلس رای بدهند. جوهری، رئیس ستاد انتخابات استان تهران در اینباره میگه
تصویر
---

بیش از ۴۰ هزار ناظر شورای نگهبان بر روند دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نظارت می‌کنند. طهان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: گزارش‌هایی که درباره انتخابات دریافت شده، بررسی و صحت انتخابات در تمامی حوزه‌های انتخابیه تأیید شده و بحث از نظر ما پایان یافته است؛ اگر برخی نکاتی دارند، از طریق اعتبارنامه می‌توانند این کار را پیگیری کنند.
---
شایان رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران هم گفته: برای دور دوم انتخابات مجلس فقط در حوزه شهر تهران ۲۸۷۴ شعب اخذ رای ثابت و ۳۱۱ شعب سیار بطور الکترونیک در نظر گرفته شده است.

تصویر

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • وضعیت بودجه و عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده
  • نگاهی به سنجه‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا