Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان در خصوص اقدامات روابط عمومی در راستای بهبود ارتباطات درون سازمانی عنوان کرد:روابط عمومی ها در جهت بهبود ارتباطات درون سازمانی می توانند از شیوه های گوناگون استفاده نمایند. نقش روابط عمومی ها در ارتباط درون سازمانی و بهبود آن بسیار موثر و مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از ابزارهای اطلاع رسانی مناسب می تواند در انتقال صحیح پیام ها موثر باشد و این انتقال درست ، تاثیر گذارتر نیز هست.

وی افزود:روابط عمومی همچنین با نظرسنجی و سنجش افکار عمومی درون سازمانی می تواند پیام و محتوای موردنیاز را تولید کند. اگر محتوا متناسب با نیاز و کارشناسی شده منتشر نشود بدون شک سازمان دچار مشکل خواهد شد و سازمان در بی خبری به سر خواهد برد. در واقع شناسایی نیازها و تولید پاسخ ها و نشر آن از مجاری مناسب و مختلف می تواند در بهبود ارتباطات درون سازمانی موثر باشد.

مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان در ادامه تشریح کرد: برگزاری جلسات گروهی با کارکنان و ملاقات بین مدیرعامل ، مدیران و معاونین به صورت خصوصی با کارکنان از اقداماتی است که در راستای بهبود ارتباطات درون سازمانی موثر واقع خواهند شد. یکی از فعالیتهای مهم دیگری که باید روی آن تمرکز کرد انعکاس نظرات و پیشنهادات و حتی انتقادات کارکنان است. ایجاد پورتال سازمانی، ایجاد ایمیل سازمانی مخصوص ارسال پیامهای کارکنان به مدیرعامل  ، معاونین و مدیران ارشد سازمان می تواند راه گشا و تاثیر گذار باشد.

صفریان در ادامه به ارتباطات برون سازمانی نیز اشاره کرد و افزود: بدیهی است ارتباطات برون سازمانی یکی از مهمترین اهداف یک سازمان است که توسط روابط عمومی ها رقم می خورد. یکی دیگر از اقدامات ضروری و مهم هم که می بایست در روابط عمومی ها انجام شود شناسایی ذی نفعان است . این موضوع برای بهبود ارتباطات برون سازمانی بسیار حائز اهمیت است. از طرفی شناسایی فرصتها و تهدیدها هم باید لحاظ شود. روابط عمومی ها با انجام این فعالیتها می توانند استراتژی های خود را در رابطه با ارتباطات برون سازمانی تدوین نمایند. آنها هدف خود را مشخص می نمایند و در جهت رسیدن به آن برنامه ریزی می نمایند.

وی افزود: رسالت و وظایف روابط عمومی ها در سازمانهای مختلف فرق داردو با توجه به آن نوع عملکرد متفاوتی هم دارند. مشتری روابط عمومی ها همه ارکان درون سازمان و ارکان برون سازمانی هستند.روابط عمومی ها هم بایستی دنبال ارائه خدمات و ایجاد ارتباط صحیح بین اینها باشد و قطعا باید ثمرات این خدمات مورد پایش و نظر سنجی قرار گیرد و طبق نتیجه آن اقدامات بعدی برنامه ریزی شود. ابزارهای مختلفی  برای مشتری مداری وجود دارد که نظرسنجی از مهمترین آنهاست که با شیوه های گوناگون قابل اجراست ؛ استفاده از وب سایت یا اپلیکیشن، تنظیم پرسشنامه و ارسال از طریق ایمیل از این موارد است.

صفریان در ادامه گفت:با توجه به رشد سریع تکنولوژی های ارتباطی، سازماندهی و به روزرسانی روابط عمومی ها انکارناپذیر است. روابط عمومی ها باید خود را با آخرین سیستم تکنولوژی در حوزه فعالیت خود به روز کنند. نقش سازمانها در درک این موضوع بسیار حائز اهمیت است. مدیران  ارشد یک سازمان باید درک صحیحی از وضعیت روابط عمومی و لزوم رشد را داشته باشند . که این موضوع در شرکت فولاد هرمزگان بخوبی اجرایی شده است و همه مدیران ارشد سازمان با روابط عمومی کمال همکاری را دارند . در خصوص بکار گیری افراد در روابط عمومیها ، نباید افرادی که در این حوزه متخصص نیستند در رکن کار قرار گیرند. هرچند که در برخی موارد شاهد هستیم مدیران با سطحی نگری و عدم شناخت کافی از این حرفه افراد غیرمتخصص را در این پست قرار می دهند، عدم تخصص قطعا ضربه های جبران ناپذیری به ساختار روابط عمومی ها خواهد زد.

رضا صفریان ؛ مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی شرکت فولاد فولاد مدیر روابط عمومی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۷۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است

حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسن البغدادی در نشست تجلیل تحولات خاورمیانه از طوفان الاقصی تا وعده صادق که سالن همایش‌های شهید احمدی روشن دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به توقف روند عادی سازی روابط کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی گفت: اگر عملیات طوفان الاقصی نبود، اهداف اسرائیل و حامیانش در زمینه عادی سازی روابط محقق می‌شد.

وی با اشاره به درگیری‌های اخیر حزب الله لبنان با رژیم غاصب صهیونیستی گفت: سران کشور‌های غربی حامی اسرائیل بدانند هنوز حزب الله وارد جنگ نشده و صرفا این تحرکات و اقداماتش یک بازی و (شوخی) است نه جنگ!

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با بیان اینکه اصلی‌ترین و بهترین موشک‌های حزب الله در انبار آماده شلیک است و هنوز وارد میدان نشده گفت: در عین حال این را هم باید در نظر گرفت که پاسخ اخیر ایران در عملیات وعده صادق نیز بیشتر جنبه تادیب داشت و شروعی برای جنگ نبود.

وی گفت: گستره حمله پهپادی و موشکی ایران، از نظر سیاسی دارای پیام‌های فراوانی بود که معادلات آمریکا و غرب در حمایت از رژیم صهیونیستی را تغییر داد.

شیخ حسن البغدادی با اشاره به اتفاقات اخیر در اصفهان، به فرافکنی‌های رسانه‌های عربی در این خصوص اشاره کرد و گفت: در حالی رسانه‌های عربی از حمله گسترده موشکی به اصفهان خبر می‌دادند و تیترهایشان را می‌زدند که خود اسرائیل تاکید میکرد من حمله موشکی به ایران نکرده ام!

وی با بیان اینکه محور مقاومت همچنان محکم و استوار، هیچ ترسی از مقابله با رژیم غاصب صهونیستی ندارد گفت: در راه مقابله با اقدامات و فعالیت‌های این رژیم کودک کش بر اساس تکلیف عمل خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است
  • میزان سفر‌های حمل ونقل عمومی درون شهری ۵۰ درصد است