Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سیاوش اسد کارگردان فیلم یوما در گفتگوی با خبرنگار برنا گفت : به نظر من هر هنرمندی یک مسئولیت اجتماعی دارد. واین اتفاق در سال 98 برای من و آقای معماپور اتفاق افتاد.

وی در خصوص این فیلم گفت : خوزستان کاملا یک منطقه سیل زده بود که من و آقای معماپور با همکاری هم این فیلم داستانی را کلید زدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم داستان مادربزرگی است که هیچگاه منزل خود را ترک نکرد و این داستان از زبان نوه این پیرزن روایت می شود.

در ادامه این گفتگو احمد معماپور تهیه کننده فیلم عصرعاشقی به خبرنگار برنا گفت: در راستای همکاری و همیاری با سیل زدگان تصمیم گرفتیم یک اثرهنری خلق کنیم. تنها کاری بود که از دست ما برمی آمد درکنار فیلم یوما آقای اسد زحمت زیادی کشید.

وی افزود: فیلم اثرعاشقی در خصوص یک مسند ترکیبی و نحوه خدمات رسانی در ارتباط بانیروی مردم و فعالیت های گروهای جهادی بود.

گفتنی است ؛ فیلم یوما فردا 28 اردیبهشت ماه درفرهنگسرای ابن سینا  با حضور سحر نظام دوست مهوش وقاری محسن قاضی مرادی مسعود تکاور مسعود اب پرور اسماعیل فلاح پور ارش میر احمدی مسعود فروتن بهراد خرازی امید زندگانی اکبر منصور فلاح، خانم دکتر حسینی تهیه کننده سینما و مدیریت مجموعه پزشکی سلکتیو  ساعت 19 الی 21  اکران خصوصی خواهد داشت.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خدمات رسانی سیل برنا فیلم یوما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، آرشا شکوری سال گذشته به واسطه درخشش در تیم ملی نوجوانان در راه صعود به جام جهانی زیر ۱۷ سال و بازی در این رقابت‌ها چهره شد.

این دروازه‌بان که در این فصل به هوادار پیوسته بود، امسال کنار علیرضا حقیقی، گلر سابق تیم ملی به تمرین پرداخت و سرانجام پس از ۲۵ بازی لیگ و حذفی، علیرضا حقیقی با نیمکت نشینی استراحت می‌کند و آماده دیدار با نفت آبادان می‌شود و آرشا شکوری به میدان خواهد رفت.

شکوری جوان در بازی جام حذفی هوادار مقابل مس سونگون در ورزشگاه دستگردی نخستین بازی خود در رده بزرگسالان را با هوادار تجربه خواهد کرد‌.

دیگر خبرها

  • مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟!+ فیلم
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد
  • ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • آخر هفته چی ببینیم؟