Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیرفت - ایرنا - فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان کهنوج از بازداشت عامل انتشار کلیپ غیر واقع در این شهرستان خبر داد و گفت: این فیلم مربوط به درگیری مسلحانه ماموران (ضابط قضایی) با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر بوده است.

وحدت عیدی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تکذیب انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر انتقال راحت مواد مخدر در سطح شهر کهنوج، افزود: پس از انتشار این کلیپ در فضای مجازی بلافاصله عامل تصویر برداری که اقدام به صدا گذاری و بیان مطالبی خلاف واقع مبنی بر آزاد بودن حضور اشرار مسلح در سطح شهر و تلاش در جهت عادی جلوه نشان دادن این امر نموده بود، توسط پلیس فتا شهرستان کهنوج، شناسایی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: متهم پس از بازجویی های نخستین به اتهام تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب از طریق سامانه های رایانه ای تحت تعقیب قضایی قرار گرفت و در حال حاضر با قرار مناسب روانه زندان شده است.
فرماندار کهنوج گفت: طی هماهنگی ماموران با مقام قضایی در زمینه ضربه به یکی از باندهای قاچاق مواد مخدر، دستورات لازم در این رابطه صادر و بلافاصله اقدامات اطلاعاتی در راستای ضربه به این باند در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: پس از یک تعقیب و گریز مسلحانه و با شلیک تیر از سوی ماموران، خودروی (پراید سفید) حامل 220 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، متوقف و یک قاچاقچی مواد مخدر نیز بازداشت شد.
عیدی اظهار داشت: پس از انجام موفقیت آمیز این عملیات و در هنگامی که ماموران در حال جابجایی مواد مکشوفه از خودروی قاچاقچیان به خودروی سازمانی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کهنوج بودند، متاسفانه فرد ذکر شده، اقدام به فیلم برداری به صورت مخفیانه از این عملیات کرده و در سطح گسترده ای در فضای مجازی منتشر می کند.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص منطقه و الزامات مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران اقدام به استفاده از البسه بومی منطقه یعنی لباس بلوچی نموده بودند که متاسفانه برخی با مشاهده این فیلم به اشتباه این افراد را قاچاقچی مسلح مواد مخدر پنداشته بودند.
مرکز شهرستان کهنوج در فاصله 330 کیلومتری جنوب کرمان است.
7450/7429/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بازداشت فرماندار كهنوج كليپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۷۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حسن‌زاده عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خلیل آباد در پی انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به یکی از شهرستان‌های استان مطلع شده و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل مواد مخدر را در این زمینه در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان خلیل آباد شناسایی و متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودرو مورد نظر ۸ کیلو و۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه ۳ متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

حسن زاده بیان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی کاری پلیس است لذا از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

کد خبر 6088726

دیگر خبرها

  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش!
  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد