Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-08@15:33:18 GMT

تغییر سیاست باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنان

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۸۰۳۹

به گزارش تسنیم، قرارداد چند بازیکن تیم فوتبال استقلال از جمله مهدی رحمتی، سیدحسین حسینی، علی کریمی، وریا غفوری، پاتوسی و ... به پایان رسیده و باشگاه استقلال طبق مصوبه هیئت مدیره قصد داشت کار تمدید قراردادها را آغاز کند تا مشکلات چند سال اخیر استقلال دوباره تکرار نشود.

خبر می‌رسد که قرار است سیاست باشگاه استقلال در خصوص مذاکره با بازیکنان تغییر کند، این تصمیم طی جلسات فرهاد مجیدی با مدیران باشگاه گرفته شده و سرمربی موقت استقلال اشاره کرده که برای بستن تیم برای فصل آینده چه او حضور داشته باشد، چه سرمربی خارجی، نباید با هر بازیکنی طبق هر آپشنی قرارداد بسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنانی که سر موعد برای قرارداد با باشگاه حاضر نشده و به نوعی زمان را می‌گیرند، باید از لیست تیم خارج شوند، چرا که طی سال‌های اخیر این اتفاق بارها برای باشگاه استقلال رخ داده و مدیران باشگاه نیز به دلیل تحت فشار قرار گرفتن از سوی هواداران، بنا به خواسته بازیکنان قراردادها را بسته‌اند. این فصل در نقل و انتقالات، باشگاه استقلال زیر بار هر درخواستی نخواهد رفت.

مجیدی روز گذشته پس از بازی با سپیدرود، به بازیکنان استقلال گفت که قبل از بستن قرارداد با استقلال، باید با هواداران قرارداد ببندند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۸۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که فقط 5 بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد. 

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای  از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

دیگر خبرها

  • وستون مک کنی و رد پیشنهاد تمدید قرارداد با یوونتوس
  • فرجی حرف دل مدیران پرسپولیس را زد!
  • نقل و انتقالات پرسپولیس، همه گمانه‌ها و شایعات رد شد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • تمدید بازیکنان استقلال ظرف ۷۲ساعت! | ناگهان تفاهم شد؟
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟