Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:43:20 GMT

تیم ملی فوتبال جوانان برابر منتخب خوزستان متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۸۵۲۲

تیم ملی فوتبال جوانان برابر منتخب خوزستان متوقف شد

اهواز- ایرنا - تیم ملی فوتبال جوانان ایران در دیداری تدارکاتی برابر تیم منتخب فوتبال خوزستان متوقف شد.

به گزارش ایرنا تیم های ملی فوتبال جوانان ایران و منتخب خوزستان جمعه شب در اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
تیم‌ ملی فوتبال جوانان کشورمان که هدایت آن را سید سیروس پورموسوی مربی سرشناس خوزستانی بر عهده دارد از روز بیست‌ و چهارم اردیبهشت‌ ماه برای برپایی اردویی چند روزه وارد اهواز شد و در مجموعه ورزشی ملی حفاری مشغول فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است هدایت تیم منتخب جوانان خوزستان برعهده رضا صفات، حسین بختیاری‌ زاده و اسماعیل قنبری بود.
تیم ملی فوتبال جوانان روز شنبه نیز به مصاف تیم امید نفت اهواز می رود و روز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه به مصاف تیم منتخب بزرگسالان خوزستان خواهد رفت.
اردوی تیم ملی فوتبال جوانان تا روز 31 اردیبهشت ماه ادامه دارد و تیم ‌ملی فوتبال جوانان نیز خود را برای حضور در رقابت‌ های جام جهانی کوچک مسکو آماده می ‌‌کند.
9879/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تيم ملي فوتبال جوانان منتخب خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

دیگر خبرها

  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • فوتبال جوانان کافا؛ برتری دختران ایران برابر تاجیکستان
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری