Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:09:48 GMT

نماینده مجلس: رضایت مردم تیر خلاص بر توطئه هاست

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۸۷۵۸

نماینده مجلس: رضایت مردم تیر خلاص بر توطئه هاست

یزد - ایرنا - نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقطه اتکای مسئولان باید مردم باشند، تاکید کرد: رضایتمندی مردم تیر خلاص بر همه توطئه هاست.

به گزارش روزشنبه دفتر محمدرضا تابش وی جمعه شب در جمع تعدادی از معلمان شهرستان با اشاره به نکات برجسته سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران نظام از جمله پیوند وثیق با مردم، مبارزه با فساد و اشرافی گری، حل مشکلات معیشتی، اعتماد به جوانان، رونق تولید در سایه کار جهادی افزود: تحقق این توصیه‌های رهبری، ما را در برخورد اراده ها قوی‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: دولت، مجلس و قوه قضائیه محورهای مطرح شده را مد نظر قرار دهند و در عین حال اقدامات انجام شده و در حال انجام را برای مردم گزارش کنند و اگر خلاء یا ضعف‌هایی وجود دارد به رفع آن اهتمام ورزند.
نایب رئیس فراکسیون امید مجلس با اشاره به سخنان اخیر رهبری مبنی بر اینکه مذاکره با آمریکا در این شرایط سم مهلک است اظهار داشت: آمریکا در شرایط جدید و پس از دَبه درآوردن در برجام، در فکر گرفتن امتیاز از ایران است و به خیال خودمی تواند قدرت دفاعی و مزیت های کشورمان را تضعیف کند.
تابش در عین حال بر به کارگیری تمام ظرفیت ها برای مهار اهداف آمریکایی ها تصریح کرد و گفت: تیم دیپلماسی دولت نیز باید با بهره‌گیری از ظرافت های فنی در جهت عادی سازی روابط با کشورهای همسایه و کاهش تنش با آنها همچنین مذاکره با اروپایی‌ها برای ایفای تعهدات برجامی خویش، گفتگوهای سازنده و از موضع برابر با چین و روسیه؛ مجدداً وضعیتی را پدید آورد که چهار به علاوه یک تبدیل به پنج به علاوه یک شده و آمریکا به اشتباه فاحش خود که خروج از برجام بود، پی ببرد.
نماینده مردم اردکان تصریح کرد: تحلیل واقع‌بینانه رهبری بر این بود که جنگ اتفاق نمی اُفتد، این موضوع باید به عنوان یک راهبرد مدنظر قرار گیرد چه آن‌ها که دستی بر قلم دارند و چه سیاستمدارانی که مواضع ایشان بیانگر دیدگاه های رسمی است و چه نظامیانی که استوانه‌های محکم مقاومت و ایستادگی ملت در مقابل تهاجم بیگانگان هستند.
تابش ادامه داد: هر سخن نابجا و موضع گیری غیرمنطقی و حرکت نسنجیده می تواند صحنه ای را که آمریکا با جنگ روانی آراسته به واقعیت تبدیل کند.
نایب رئیس فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: ترسیم راه امید بخشِ فراروی ملت، با بازسازی اعتماد آنها ممکن است و چنانچه این مهم محقق شود هیچ قدرتی توان ایستادگی در مقابل انسجام ملت را نخواهند بود.
نماینده مردم استان یزد در مجلس تهدیدات دشمن را باعث هوشیاری بیشتر و افزایش همبستگی ملی دانست و عنوان کرد: البته مردم سالهاست که در قبال برخی سوء تدبیرها و اتخاذ سیاست های نادرست اقتصادی که زندگی و معیشت آنان را تحت تاثیر سوء قرار داده ناراضی هستند و در این شرایط خاص می طلبد که همه مسئولان و نهادها، فرایِ جناح ها و گروه ها در جهت حل مشکلات ساختاری کشور با همدلی و هم افزایی اقدام کنند و کمک کار دولت به عنوان محور و مدار کارها باشند.
تابش اضافه کرد: مبارزه با رانت و ویژه خواری و قدرت طلبی یک خواست و مطالبه عمومی است و باید مراقبت شود در مبارزه با این پدیده های شوم، به ورطه تسویه حساب های شخصی و سیاسی دچار نشویم و پُست ها به کالایی برای داد و ستد تبدیل نشود.
وی به دیدار و گفت وگوی صمیمی با رهبر معظم انقلاب در حاشیه دیدار کارگزاران نظام اشاره کرد و با تشکر از اظهار لطف همیشگی ایشان به مردم یزد و اردکان گفت: رهبری ضمن یاد نیکی از مرحوم آیت الله خاتمی(ره)، جویای احوال مردم شدند و به مردم استان و شهرستان اردکان سلام رساندند.
تابش در ادامهِ سخنانش معلمان را شمع فروزان هدایت دانست و گفت: در مکتب نورانی اسلام، فراگیری علم و دانش همراه با تهذیب نفس، رسالت انبیاست.
نماینده یزد در مجلس با تاکید بر حفظ شان معلمان و لزوم اصلاح ساختار آموزش و پرورش بر مبنای تحولات روز یادآور شد: ایجاد انگیزه در معلمان و دست اندرکاران آموزش و پرورش می تواند یکی از محورهای اصلی تحرک و پویایی در نظام تعلیم و تربیت و حل برخی از مشکلات شود.
عضو هیات امنای دانشگاه علم و صنعت ایران به مناسبت ماه رمضان در جمع معلمان دبیرستان نمونه سعدی و خانواده های آنها حضور یافت.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي توطئه آمريكا نماينده مجلس شهرستان اردكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست

نماینده منتخب مردم گناباد و بجستان گفت: تا اقتصاد را آرام نکنیم این اسب سرکش اجازه توسعه و رونق و حتی امکان آسفالت و خشت روی خشت گذاشتن نخواهد داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،هادی محمدپور در نخستین همایش وحدت و همدلی گنابادی ها و بجستانی های مقیم مشهد که با حضور پرشور گنابادی ها و بجستانی های مقیم مشهد در محل تالار همایش ابن هیثم دانشگاه فرهنگیان برگزار شد،اظهارداشت: دولت و مجلس باید اولین اولویت کاری را بهبود اقتصاد و وضعیت معیشت مردم و مهار گرانی قرار دهد.

وی ضمن اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه و معرفی برنامه‌های خود، از برگزاری این همایش تشکر کرد و افزود: حضور شما مردم شریف گناباد و بجستان در این همایش نشانه دغدغه‌مندی نسبت به توسعه موطن و زادگاه است.

نماینده منتخب مردم با اشاره به اینکه یازدهم اسفند ماه طی انتخابات با شکوهی که برگزار شد با عنایت پروردگار و مشارکت و لطف مردم عزیز دو شهرستان به عنوان نماینده شما انتخاب شدم، افزود: اگر نیت همدلی و هم‌افزایی نبود اینجا جمع نمی‌شدیم، شاید بعضا وسوسه هایی مبنی بر وجود تبعیض و اختلاف افکنی صورت گیرد، اما درحقیقت و واقعیت چنین نیست و بنده نیز همه تلاش خود را خواهم کرد تا این برداشت منفی تغییر پیدا کند.

محمدپور درخصوص مهم‌ترین اهداف و برنامه های خود اظهار داشت: در جلسات استانی و ملی دغدغه‌های دو شهرستان را بیان کردم. اولین اولویتم، توجه به توسعه روستایی است که در دهه‌های گذشته مغفول مانده است.

وی با اشاره به رویکرد مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد ادامه داد: دولت و مجلس باید اولین اولویت کاری خود را بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم و مهار گرانی‌ها قرار دهد. کوچکترین اقدام مثبت دولت و مجلس در حوزه اقتصاد، در دورافتاده ترین روستاهای ما نیز تاثیرگذار خواهد بود و تا اقتصاد را آرام نکنیم این اسب سرکش اجازه توسعه و رونق و حتی امکان آسفالت و خشت روی خشت گذاشتن نخواهد داد.

محمدپور با تأکید بر اینکه سمت نمایندگی و قائم به یک فرد، باید تبدیل به نهاد نمایندگی شود تصریح کرد: در جلسه‌ای که با مدیران دانشگاه گناباد داشتیم بحث سند توسعه منطقه مربوط مورد بررسی گرفت. بحث انتقال آب بجستان و آب آشامیدنی رو به اصلاح و بهبودی است و 22 کیلومتر از مسیر خط لوله گیسور به گناباد تا یک ماه آینده در بهره‌برداری قرارخواهد گرفت.

وی افزود: آب‌شیرین‌کن‌های بجستان بالغ بر 100 میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون 50 میلیارد هزینه شده است. همچنین با ارتباطی که با وزارت نفت و استانداری گرفته شد امیدواریم تا یک ماه آینده اولین آب‌شیرین‌کن‌های این شهر وارد مدار شود و مشکل مردم در این زمینه حل شود.

وی ادامه داد در زمینه توسعه زیرساخت‌های برق به خصوص در بجستان و پست جدید برق شهرک انار اقدام جدی نشده که در حال پیگیری هستیم.

منتخب مردم بجستان و گناباد در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس قدرتمند، دولت را پاسخگو می‌کند تأکید کرد: وامدار هیچ جناحی نیستم و از آنجا که خودم را مستقل ولایی می‌دانم قطعا همه گروه‌های سیاسی در کنار ما خواهند بود. لذا به جد پیگیر هستم که با کمک نمایندگان محترم مشکلات مردم را حل و یا به حداقل برسانم.

محمدپور ضمن اشاره به اهمیت بالای فرودگاه گناباد خاطرنشان کرد: فرودگاهی که به کمک مردم و نمایندگان و مدیران دغدغه‌مند ایجاد شد، همچنان برای تثبیت و توسعه نیاز به کمک همه ما دارد تا به عنوان فرودگاهی منطقه ای، نقش خود در توسعه منطقه را ایفاء کند. با این حال در شهرستان بجستان بحث راه را به طور جد در حال پیگیری هستیم تا در این حوزه چند پروژه مهم را پی‌ریزی کنیم. از جمله پروژه دوغارون خواف گناباد بجستان و پروژه گناباد بجستان بردسکن که در راستای توسعه کریدور شرق کشور محسوب می‌شوند. همچنین جاده‌های روستایی در اولیت های ما قرار دارند و در حال طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی هستیم.

نماینده منتخب مردم‌گناباد و بجستان در انتهای مباحث خود بیان کرد: درمجموع 65 درصد منطقه ما در گناباد و بجستان، کشاورزی محسوب می شود و اگر نتوانیم قنات‌های خود که میراث اجدادی ما هستند را حفظ کنیم، بقیه کارهایمان نیز تأثیرگذار نخواهد بود، لذا اطلاعات امر در حال جمع‌بندی است تا در اختیار استاندار محترم قرار دهیم که برای سفر دور دوم ریاست جمهوری مورد بررسی قرار گیرد؛علاوه بر این‌ پروژهای زیربنایی دیگری نیز در برنامه قرار دارد از جمله مجتمع آموزش عالی که انشاءالله تبدیل به دانشگاه شود و بیمارستان 64 تخت خوابی بجستان که نیاز به تطبیق و استفاده از ماده 23 سازمان برنامه و بودجه دارد و وزارت بهداشت موافقت لازم را اعلام کرده است و امیدورام هرچه سریع‌تر کلنگ زنی شود.

گفتنی است؛ در پایان بیانیه ای با موضوع وحدت و همدلی قرائت شد و به امضای تعدادی از حاضرین رسید.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد