Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@18:33:51 GMT

پیکارهای کبدی ساحلی قهرمانی یزد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۸۷۷۶

پیکارهای کبدی ساحلی قهرمانی یزد آغاز شد

یزد - ایرنا - پیکارهای کبدی ساحلی قهرمانی استان یزد (جام رمضان)، جمعه شب با حضور جمعی از مسئولان و هواداران با شرکت 6 تیم در 2 گروه در زمین ساحلی مجموعه ورزشی سلمان محله محمودآباد (مردآباد) یزد آغاز شد.

به گزارش ایرنا، در این رقابت ها تیم های هیات کبدی بهاباد، باشگاه پاکنژاد، تیم 14 معصوم(ع) امام شهر، باشگاه فهادان، صدرا و یگان ویژه به صورت دوره ای و مجتمع رقابت های خود را برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اولین شب مسابقات تیم کبدی باشگاه شهید پاکنژاد یزد با نتیجه 30 بر 12 بر تیم هیات کبدی بهاباد غلیه کرد و باشگاه فهادان موفق شد حریف خود تیم صدرا را با نتیجه 41 بر 12 شکست دهد.
در پایان این رقابت ها تیم های اول تا سوم مشخص و تجلیل می شود.
کبدی یا زو نوعی ورزش است که بیشتر در هند و پاکستان و ایران رواج دارد، سال 1381 برای نخستین‌بار مسابقات قهرمانی این بازی برای مردان در سطح آسیا برگزار شد.
مهاجمان 2 تیم در حالی که به‌طور مرتب کلمه «کبدی‌کبدی» را تکرار می‌کنند با انجام حرکات حمله و دفاع و جابه‌جایی تلاش می‌کنند تا با لمس کردن یا گرفتن یار تیم مقابل بتوانند به بالاترین امتیاز دست یابند.
تعویض در این بازی هیچ محدودیتی ندارد، در صورت تساوی 2 تیم در وقت ‌قانونی، 5 حمله از سوی هر کدام از 2 تیم انجام می‌شود و اگر باز هم مساوی شدند حمله یک‌به‌یک پِیگیری می‌شود.
ورزش کبدی در استان فعال است.
استان یزد 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
7536/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كبدي جام رمضان يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی

با حکم عباس اورسجی، صدیقه خادم به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون کبدی منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با حکم عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی صدیقه خادم به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان این فدراسیون منصوب شد.

خادم دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی بوده و پیش از این معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان را در کارنامه خود دارد.

پیش از این منصوره ابوجعفری به مدت 3 ماه سرپرست نایب رئیسی کبدی بانوان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ تن افزایش یافت
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی